27 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Foot Locker“ цели на 9,5 милијарди долари во продажба до 2026-та

„Foot Locker“ цели на 9,5 милијарди долари во продажба до 2026-та

Новиот извршен директор на „Foot Locker“ го претстави планот за реструктуирање на трговецот на чевли за кој се надева дека ќе постигне годишна продажба од 9,5 милијарди долари до 2026-та година, пишува „Bloomberg“.

Мери Дилон, која ја презеде челната позиција во компанијата во септември, и високите директори им рекоа на инвеститорите и аналитичарите во презентацијата во понеделникот дека ќе отворат нови формати на продавници далеку од трговските центри, ќе воведат програма за лојалност и ќе инвестираат во технологијата.

Целта на продажбата е за околу 9% повисока од приходите од 8,7 милијарди долари што компанијата ги пријави во последната фискална година. Целта од 9,5 милијарди долари е поамбициозна од прогнозите на Волстрит, а аналитичарите очекуваат поскромна стапка на раст на продажбата во наредните години.

„Foot Locker“ влегува во новата година со „фокус на рестартирање на бизнисот“, рече Дилон. Компанијата очекува споредливите продажби да се намалат помеѓу 3,5% и 5,5% во фискалната 2023-та година пред да се зголемат од 3% до 4% до 2026-та година.

Раководството се обиде да ја намали загриженоста за бизнисот на „Foot Locker“ со „Nike“ бидејќи најголемиот светски производител на патики се повлекува од своите комерцијални партнерства за да го зајакне сопствениот бизнис директно до потрошувачите. Главниот директор за трговија Крис Сантаела рече дека „Foot Locker“ ја „ревитализира“ својата врска со „Nike“ и ќе има пристап до повеќе стилови во линиите на Леброн Џејмс и Кевин Дурант.

„Foot Locker“ има за цел да ја намали зависноста од производите на „Nike“, кои сочинуваат околу 70% од продажбата. Раководните лица сакаат да го намалат тој удел на 55% до 60%.

Компанијата исто така го проширува својот асортиман во други брендови за да допре до потрошувачите во „поинклузивна“ култура на патики.

Како дел од обновувањето, „Foot Locker“ го реструктуира својот бизнис во Азија со затворање на продавници и е-трговија во Хонг Конг и Макао. Компанијата ќе ги конвертира постоечките продавници во Сингапур и Малезија во лиценциран модел и ќе бара раст во регионот преку партнерски договори.

Големи промени ќе има и во портфолиото на недвижности. Брендот „Foot Locker’s Champs“, исто така, ќе претрпи преуредување со планови за затворање на 125 продавници со слаби перформанси оваа година. Низ различните брендови, компанијата ќе затвори околу 10% од вкупната мрежа на продавници, т.е. околу 400 продавници. „Atmos“, „Kids Foot Locker“ и „WSS“ се меѓу другите брендови во портфолиото на „Foot Locker“.

Компанијата, исто така, планира да го релансира „House of Hoops“, која се фокусира на врвна кошаркарска опрема.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП