6 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКожните чевли ги зголемија резултатите на „Prada“

Кожните чевли ги зголемија резултатите на „Prada“

Продажбата на „Prada“ се зголеми бидејќи италијанската модна група капитализираше од силниот апетит за кожните мокасини и женските свечени чевли, пишува „Bloomberg“.

Нето приходите во 2022-та година се зголемија на 4,2 милијарди евра, што е за 21 отсто повеќе по постојани девизни курсеви, се вели во соопштението на групата во четвртокот. Аналитичарите очекуваа приход од 4,01 милијарди евра. Побарувачката во Европа е особено силна. Прилагодената добивка пред камата и данок се зголеми за повеќе од две третини.

Во четвртиот квартал, „Prada“ беше „најжешкото“ име во индексот на „Lyst“, кој ги следи најбараните брендови и производи на мобилната апликација на компанијата. „Miu Miu“, уште еден бренд на групацијата, е на четвртото место во периодот. Женските чевли со исечена кожа на „Prada“, кои се продаваат за речиси 900 евра, беа меѓу најбараните артикли во тој период, додаде „Lyst“.

Модната куќа неодамна го реконструираше менаџментот, при што Миуча Прада, внуката на основачот на брендот и Патрицио Бертели се повлекоа како ко-извршни директори, а Андреа Гуера ја презеде лидерската улога.

Прада и Бертели сѐ уште се вклучени во менаџментот на групацијата како извршни директори. Самата Прада е и дизајнер на истоимениот бренд заедно со Раф Симонс. Таа е и креативен директор на „Miu Miu“.

„Имавме добри резултати во сите категории на производи и географски области, а не само да ја неутрализираме слабоста во Кина поради Ковид-19“, рече Бертели во изјавата.

Гуера рече дека очекува растот оваа година да остане „стабилен и над просекот на пазарот“. Компанијата ќе одржи „дисциплиниран пристап кон трошењето и распределбата на капиталот“, рече извршниот директор.

Соопштението од „Prada“ на берзата во Хонг Конг следи по мешаниот резултат на други компании за луксузни стоки. „Hermes International“ објави силна побарувачка во Кина минатиот квартал, додека „Kering“ претрпе пад на побарувачката за својот најголем бренд, „Gucci“.

Во октомври, „Prada“ ја претстави линијата на накит направен од сертифицирано рециклирано злато додека луксузните играчи се преселуваат во производна област што помага да се зајакне перцепцијата за уникатност во очите на потрошувачите.

Акциите на „Prada“ пораснаа за 23% од почетокот на годината, а компанијата размислува за секундарна котација на берзата во Милано.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП