25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Lego“ се насочува кон дигиталниот свет

„Lego“ се насочува кон дигиталниот свет

„Lego“ ги засилува инвестициите во дигитални игри, е-трговија и одржливо пакување, надминувајќи ги ривалите и уште еднаш го зголемува својот удел на пазарот минатата година, пишува „Financial Times“.

Најголемиот светски производител на играчки објави раст на приходите од 17% до 65 милијарди круни (9,3 милијарди долари) во 2022-ра година, а нето добивката се зголеми за 4% на 13,8 милијарди круни (2 милијарди долари) и покрај пречките од зголемените трошоци за суровини, енергија и транспорт.

„Правиме многу работи во дигитална насока. Тука ги зголемуваме нашите инвестиции. Ние многу добро знаеме како да ги потопиме потрошувачите во универзумот на „Lego“ во продавниците. Работиме многу напорно за да го создадеме тоа чувство на потопување во универзумот на „Lego“ дигитално“, изјави извршниот директор Нилс Кристијансен.

„Lego“ уживаше во неверојатен раст за време на пандемијата со Ковид-19, кога и децата и возрасните се свртеа кон светлите пластични блокови. Неговата продажба и нето добивката се зголемија за две третини во последните три години, оставајќи ги ривалите како „Mattel“ и „Hasbro“ далеку зад себе.

Данската компанија, која никогаш не ги котираше своите акции на пазарот, предвидуваше „нормализација“ на растот во оваа година, при што се очекува приходите да се зголемат за едноцифрен процент, но сепак да ја надминат индустријата во целина.

„Очекувавме дека растот ќе се нормализира оваа година, и тоа се случи. Ќе продолжиме да инвестираме зад овој моментум. Историски гледано, индустријата за играчки не е многу циклична“, вели Кристијансен.

„Lego“ има корист од серијата инвестиции направени од Кристијансен откако доживеа мало забавување на растот во 2017-та година. Тој вложи пари во брендот, ја прошири линијата на производи и отвори стотици продавници, како и воведува модели кои комбинираат цигли со дигитални апликации. Компанијата се подготвува да објави детали за својата соработка со „Epic Games – metaverse“, позната по својата игра „Fortnite“, и има за цел да ја замени целата пластика базирана на фосилни горива во нејзините конструкции и пакувања до 2030-та година.

Речиси сите производи продадени минатата година – 48%, беа нови во 2022-ра година.

„Lego“ се подготвува да отвори фабрики во Виетнам и САД во 2024-та и 2025-та година, искористувајќи го растот надвор од Европа. Минатата година, исто така, компанијата отвори 155 продавници на „Lego“, со што нивниот број се искачи на 904, обидувајќи се да ги надмине обидите на другите производители да ги намамат децата подалеку од дигиталните уреди.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП