3 јули, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПрофитот на „AB InBev“ расте и покрај намалената продажба на пиво

Профитот на „AB InBev“ расте и покрај намалената продажба на пиво

Најголемиот светски производител на пиво „Anheuser-Busch InBev“ порасна малку повеќе од очекуваното во својот профит во четвртиот квартал, откако повисоките цени повеќе од драстично го неутрализираа севкупниот пад на продажбата на пиво, пренесува „Reuters“.

Производителот на „Budweiser“, „Corona“ и „Stella Artois“ денеска соопшти дека обемната продажба на неговите пијалоци се намали за 0,6% на меѓународно ниво во последниот квартал од 2022-ра година, во споредба со растот што го очекуваше пазарот.

„AB InBev“ претрпе остар пад на продажбата и профитот во Кина поради строгата политика за нулта Ковид, која ненадејно беше прекината во декември.

Азиската подружница на компанијата, која исто така објави резултати, рече дека верува оти рестораните и ноќните клубови на кои им продава во Кина речиси целосно се отворени до крајот на февруари.

Компанијата соопшти дека е оптимист за закрепнување на бизнисот во 2023-та година по преодниот прв квартал.

Во САД, најголемиот пазар на „AB InBev“, профитот и приходите се зголемија главно поради зголемувањето на цените, иако истите тие зголемувања, заедно со студеното зимско време во декември, придонесоа за продажбата на пиво во однос на обемот.

Пиварите ги зголемуваат цените на пивото како одговор на повисоките трошоци за енергија и суровини. И „Heineken“, но и „Carlsberg“ предупредија на послаба потрошувачка на пиво во Европа поради зголемувањето на цените.

Акциите на „AB InBev“ паднаа за 3,1% во почетокот на тргувањето и покрај послабиот вкупен пазар.

Аналитичарот на „Bernstein Research“, Тревор Стерлинг, ги опиша резултатите како „мешани“ и рече дека некои инвеститори можеби се надевале на помалку конзервативни прогнози, иако зголемената дивиденда е позитивен знак.

Заработката на компанијата пред камати, даноци, амортизација и амортизација (ЕБИТДА) се зголеми за 7,6% на споредлива основа во четвртиот квартал на 4,95 милијарди долари, над просечниот пораст од 7,1% што го очекуваа аналитичарите во анкетата составена од компанијата.

За цела година растот на ЕБИТДА изнесуваше 7,2%.

Компанијата со седиште во Белгија очекува зголемување на профитот во 2023-та година, во согласност со среднорочниот прогнозиран опсег од 4% до 8%, а приходите ќе растат со побрзо темпо од профитот.

„AB InBev“, исто така, ја зголеми својата годишна дивиденда на предложени 0,75 евра од 0,50 евра за секоја од последните две години.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП