2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПовисоките цени ги поддржаа резултатите на „Unilever“

Повисоките цени ги поддржаа резултатите на „Unilever“

Компанијата за потрошувачки производи „Unilever“ објави подобар од очекуваниот раст на основната продажба за кварталот, поддржан од повисоките цени на детергентите, сапуните и пакуваната храна.

Компанијата со седиште во Лондон соопшти дека очекува инфлацијата на трошоците да продолжи во 2023-та година, предвидувајќи нето зголемување на трошоците за суровините во првата половина од околу 1,5 милијарди евра.

Индустријата за пакувана храна нагло ги зголеми цените во текот на изминатата година за да се справи со зголемените трошоци за се, од какао до сончогледово масло и пченица. Индустријата веќе се бореше со високите трошоци за синџирите на снабдување и суровини поради пандемијата кога Русија ја нападна Украина, зголемувајќи ги цените на енергијата и на неколку други артикли.

„Во првата половина од годината, основниот раст на цените ќе остане висок, а растот на обемот ќе биде негативен. Волуменот ќе се подобри бидејќи растот на цените забавува, но прерано е да се каже дали обемот ќе биде позитивен во втората половина од годината“, соопштуваат од „Unilever“.

Некои компании во Европа рекоа дека може да ги поништат зголемувањата на цените воведени во последниве години, бидејќи зголемените трошоци за енергија и други инпути се олеснија, што потенцијално ќе им понуди одредено олеснување на потрошувачите.

Изминатата година беше драматична за „Unilever“, со три одбиени понуди за купување на потрошувачкото здравје на „GSK“, додавање на активистот инвеститор Нелсон Пелц во одборот и вести за заминувањето на главниот извршен директор Алан Јоп. Кон крајот на минатиот месец, компанијата го именуваше директорот на бизнисот со млечни производи Хајн Шумахер за нов извршен директор.

Шумахер ќе мора да го оживее неуспешниот бизнис со храна на „Unilever“, а истовремено да управува со тешките преговори за цената со трговците на мало, чувствувајќи го притисокот на инфлацијата и кризата на трошоците за живот.

Основната продажба на „Unilever“ се зголеми за 9,2% во четвртиот квартал на годишна основа, надминувајќи ја предвидената проценка на аналитичарот на компанијата за раст од 8,2%.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП