По речиси пет години, „Peugeot“ го освежи моделот „508“ – седанот, караванот и, секако, спортскиот „PSE“.
Во сегментот во кој припаѓа овој автомобил, понудата е се послаба. Сепак, некои играчи остануваат, барем додека „SUV“-манијата целосно не го зафати светот. Еден од нив е „508“, моделот со кој „Peugeot“ отвори една од своите најуспешни дизајнерски приказни.
Автомобилот сега е редизајниран, првенствено во предниот дел, каде што наоѓаме потенки светла во LED технологијата, како и маска која сега беспрекорно се спојува со браникот.
Се разбира, новото големо лого на брендот го зазема централното место.
Да ги споменеме и дневните LED светла (т.н. лавовски огради), кои сега се состојат од три паралелни светлосни елементи.
Назад, промените се помалку забележливи. Новата „графика“ на стоп светлата и името на брендот наместо амблемот се единствените забележливи иновации.
Внатре, очекувано, најголемата иновација доаѓа во формата на рачката на автоматскиот менувач, која е заменета со мал прекинувач, како кај помалите „208“ и „2008“ модели.
Ќе го забележите и централниот 10-инчен екран на мултимедијалниот систем, кој сега нуди онлајн ажурирања. Дигиталните режими на прикажување на кокпитот се исто така нови.
Најголемата новост е што „Peugeot 508“ не го добива новиот 1.2-литарски лесен хибрид со 136 ks под хаубата, кој штотуку пристигна во „3008“ и „5008“ и кој во просек носи до 15% помала потрошувачка на гориво.
Затоа, стариот 1.2-литарски трицилиндричен со 130 ks и понатаму е почеток на понудата, како и 1.5-литарски дизел со иста моќ, во дизелската понуда. Но, сега се нудат дури три „plug-in“ хибриди.
Кај спортскиот „PSE“ има верзии со 180 и 225 ks, и батерии од 12,4 kWh.
Верзијата „PSE“ остана иста, што значи 360 ks и батерија која може да се полни за 100 минути преку полнач од 7,4 kW.
Редизајнираниот „508“ ќе се произведува во француските погони во Мулхаус, а во продажните салони ќе пристигне во средината на 2023-та, засега мистерија останува цената по која ќе се продава.