3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Hermes“ ја зголеми продажбата и покрај трговските нарушувања во Кина

„Hermes“ ја зголеми продажбата и покрај трговските нарушувања во Кина

Француската компанија за луксузни производи „Hermes International“ покажа дека е имуна на трговските нарушувања во Кина со силен раст на продажбата во четвртиот квартал, бидејќи апетитот на богатите потрошувачи за „Birkin“ чанти и други висококвалитетни кожни производи остана силен, објави „Bloomberg“.

Продажбата на компанијата се зголеми за 23% во трите месеци до крајот на декември по постојани девизни курсеви во споредба со истиот период претходната година. Аналитичарите очекуваа раст од 17%.

Нејзиниот најголем оддел, одделот за кожни производи, кој исто така продава чанти со брендот „Birkin“, забележа раст на продажбата за една четвртина во периодот, што исто така ги надмина прогнозите. Растот помогна да се зголеми продажбата на „Hermes“ на рекордни 11,6 милијарди евра во 2022-ра година, од 8,98 милијарди евра претходната година. Оперативниот профит за годината исто така ги надмина проценките.

Компанијата објави дека ќе понуди дивиденда од 13 евра по акција на следното собрание на 20-ти април.

Силните резултати на „Hermes“ доаѓаат и покрај ударот на трошоците во Кина, каде бранот на Ковид ги задржа купувачите дома. Некои групации за луксузни стоки, како што е сопственикот на Гучи, Керинг СА, беа тешко погодени, додека продажбата на „Hermes“ во азиско-пацифичкиот регион, без Јапонија, скокна за околу 25%.

„Hermes“, кој е меѓу најексклузивните луксузни брендови, се обидува да ја задоволи зголемената побарувачка за своите икони „Birkin“ и „Kelly“ чанти со отворање нови фабрики во Франција. Дури и со проширувањето, клиентите често се соочуваат со долги листи на чекање за производите на компанијата, а многумина се свртуваат кон пазарот за препродажба, купувајќи ги чантите по уште повисока цена.

Во изминатите три години, компанијата отвори 4.300 работни места, од кои 2.900 во Франција, а оваа година планира да вработи повеќе луѓе.

Во јануари, „Hermes“ ги зголеми цените на своите производи за 8 отсто во Франција и во просек за 7 отсто на глобално ниво, изјави извршниот претседател Аксел Думас за новинарите.

Минатиот квартал „Hermes“ отвори продавница од 1.881 квадратни метри на авенијата Медисон во Њујорк. Брендот го одржува своето шоу за готови облека за есен/зима на 4-ти март во Париз за време на модната недела.

Акциите на „Hermes“ се зголемија за околу 21% од годишно ниво.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП