3 јуни, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Pernod Ricard“ доби „ветер во грб“ од силната продажба во САД

„Pernod Ricard“ доби „ветер во грб“ од силната продажба во САД

Францускиот производител на алкохолни пијалоци „Pernod Ricard“ објави посилен раст од очекуваниот полугодишен раст на продажбата. Според производителот на „Jameson“, ова се должи на континуираното трошење алкохол од страна на американските потрошувачи и отворањето на кинеската економија.

Продажбата се зголеми за 12% на органска основа на 7,1 милијарди евра во шесте месеци до декември, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите од 6,9 милијарди евра.

Производителите на алкохолни пијалоци ги зголемуваат цените во обид да ги надоместат повисоките трошоци за производство, иако ризикуваат да ги туркаат потрошувачите кон не толку премиум брендови.

Резултатите на „Pernod“ зборуваат за континуираната американска побарувачка за премиум пијалоци и покрај инфлацијата и забавувањето на економскиот раст. Во исто време, производителите очекуваат клучниот кинески пазар да се зајакне со отворањето на економијата по завршувањето на политиката за нулта Ковид.

„Нашите перформанси за првата половина беа многу силни, обележани со широк и разновиден раст во сите региони и категории“, коментира претседателот и извршен директор Александар Рикар.

Тој посочи дека очекува „динамичен“ раст да продолжи во 2023-та година додека „се нормализира животната средина“.

Повторливите оперативни приходи се зголемија на 2,42 милијарди евра, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите.

Компанијата, исто така, потврди дека ќе откупи акции во вредност од околу 750 милиони евра оваа година, а обврзниците во вредност од 300 милиони евра ќе бидат веднаш откупени.

Од „Pernod“ велат дека шкотската поделба учествувала со околу 22 отсто од продажбата на половина, со раст на органската продажба за 23 отсто и зголемување на цените со ниски двоцифрени.

Компанијата во декември објави дека ќе инвестира 250 милиони долари во текот на пет години за изградба на нова дестилерија за бурбон во Кентаки.

„Pernod“, исто така, го зголемува своето присуство во сегментот на текила и други производи базирани на агава, бидејќи побарувачката за мексикански пијалоци расте во САД.

Американците минатата година потрошија повеќе на текила и мескал отколку домашно виски. Се очекува продажбата да достигне 13,3 милијарди долари следната година, надминувајќи ја водката како најпорачуван пијалок во САД, според фирмата за истражување на пазарот на алкохол „IWSR“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП