26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПродажбата на „Primark“ достигна рекорд пред Божиќ

Продажбата на „Primark“ достигна рекорд пред Божиќ

Буџетската модна компанија „Primark“ имаше рекордна недела во пресрет на Божиќ, бидејќи купувачите бараа поволни цени среде најтешката криза на трошоците за живот во последните децении, пишува „Bloomberg“.

„Owner Associated British Foods“ рече дека продажбата на „Primark“ скокна за 18% за време на клучниот празничен период, бидејќи се зголемија кошниците за купување, а попустите за облека беа помали. Перформансите се подобри од очекуваното и на сите пазари на кои работи гигантот.

„Зголемените трошоци не се намалија нагло или значително. Ако нешто, барем трошоците за облека се малку зголемени“, коментира Џон Бејсон, финансиски директор во „Associated British Foods“.

Конгломератот, чии бизниси се движат од намирници до земјоделство, рече дека исто така почнува да ги чувствува придобивките од поскапувањата на храната во последните месеци, со цел да се спротивстави на забрзаната инфлација, што доведе до најголем скок на цените во британските супермаркети со години.

Цената на акцијата на „AB Foods“ првично се зголеми пред да падне за 1% во почетокот на тргувањето во Лондон.

„AB Foods“ сè уште очекува дека профитните маржи ќе се намалат оваа година бидејќи не ги пренесува целосно повисоките трошоци на потрошувачите. Профитот на групацијата се очекува да падне оваа фискална година бидејќи растот на сметките за енергија и посилниот долар тежат на Примарк, кој генерира најголем дел од профитот на „AB Foods“. Компанијата бара да ги намали трошоците и вети дека нема повторно да ги зголеми цените на „Primark“ откако ги зголеми минатата година.

Купувачите во „Primark“ во последниве месеци најмногу трошат на топла облека, како што се зимски хеланки, додека женската облека и производи за убавина, исто така, останаа популарни пред божиќните забави, рече Бејсон. Според него, продавниците на „Primark“ добиваат нови клиенти кои се одвраќаат од другите трговци.

Новата веб-страница на „Primark“ во Обединетото Кралство, која им овозможува на купувачите да ги проверуваат залихите во продавниците, забележа раст од околу 85% во сообраќајот од минатата година.

Во ноември, „AB Foods“ објави откуп на акции од 500 милиони фунти (620 милиони долари) и ја зголеми својата дивиденда и покрај предупредувањето за значителна инфлација на трошоците, особено во нејзиниот оддел за храна.

Иако инфлацијата сè уште е фактор, таа станува помалку нестабилна, а трошоците за некои ставки дури се намалени, велат од компанијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП