недела, 5 февруари 2023
ПочетнаКОМПАНИИ„Axel Springer“ сака да стане лидер на медиумскиот пазар во САД

„Axel Springer“ сака да стане лидер на медиумскиот пазар во САД

Германската медиумска компанија „Axel Springer“ има намера значително да го прошири својот досег во САД.

Извршниот директор Матијас Допфнер во интервју за „Deutsche Presse-Agentur“ рече: „Денес сме четврта по големина издавачка куќа во САД по дофат. Во последните 15 месеци таму ангажиравме 400 новинари“.

Запрашан каде ќе биде „Axel Springer“ за пет години, 60-годишниот менаџер рече: „Во САД сакаме да продолжиме да растеме. Од четврто место можеме да одиме на трето, од трето на второ, а можеби дури и еден ден од од вториот до првиот. Не е невозможно“, смета тој.

Според него, „Politico“ ќе расте во САД и во Европа и може да стане вистински меѓународен бренд. Тој вели дека денес „Insider“ сега е во 19 различни земји.

„Можеби ќе купиме и нови новинарски понуди. И ние ќе создадеме свои“, вели Допфнер.

Во октомври 2021-ва година, „Springer“ го заврши купувањето на американската групација за дигитални медиуми „Politico“, најголемата корпоративна аквизиција во историјата на компанијата. „Axel Springer“ ги поседува и новинарските дигитални брендови „Insider“ и „Morning Brew“. Групата, која е најпозната во Германија по своите весници „Bild“ и „Welt“, вели дека моментално вработува 3.400 новинари ширум светот, со зголемен број во САД. Допфнер рече: „Тоа е двојно повеќе новинари од „New York Times“ или „Wall Street Journal“, и повече од оние на „BBC“ и „News Corp“.

Во 2022-ра година, „Springer“ оствари приходи од околу 3,9 милијарди евра и профит од околу три четвртини од милијарда евра и покрај кризите како што се војната во Украина, енергетската криза и инфлацијата. Тоа е повеќе од првично предвиденото, вели извршниот директор. Според тоа, 85% од приходите и над 95% од профитот сега доаѓаат од дигиталниот бизнис. Групацијата, која моментално има околу 18.000 вработени, сака да се збогува со бизнисот со печатени весници и во иднина да стане целосно дигитална компанија – без да наведе точен датум.

„Springer“ се повлече од берзата во 2020-та година, а пред тоа, во 2019-та година, склучи договор за соработка со американскиот финансиски инвеститор „Kohlberg Kravis Roberts“ (KKR) за да го забрза растот. „Springer“ сака да го земе во јавноста порталот за вработување „Stepstone“.

Запрашан кога очекува „KKR“ да се повлече од групата, шефот на „Springer“ вели: „Кога се приклучија, ни рекоа дека имаат временски хоризонт од најмалку пет години, повеќе од седум, можеби десет. Но, во моментов тоа воопшто не е проблем“.

Тој рече дека е „исклучително задоволен“ што работи со „KKR“.

Седиштето на компанијата е во Берлин, а преселбата во Америка очигледно не е проблем.

„Во текот на следните неколку години, моторот за раст на медиумскиот бизнис на „Axel Springer“ ќе биде многу повеќе во Америка отколку во Германија или на другите европски пазари. Дека после тоа ќе има нешто како втор штаб е сосема природно“, вели тој.

Истовремено, 60-годишниот менаџер појаснува дека тешко дека легалното седиште ќе биде официјално преместено од Берлин во Америка.

„Axel Springer“ е трансатлантска медиумска компанија“, вели Допфнер.

Во Германија, во меѓувреме, групата работи на нова медиумска деловна структура со нејзините водечки брендови „Bild“ и „Welt“. На прашањето дали ќе има отпуштања во двата бренда, Допфнер вели: „Дефинитивно ќе има кадровски промени. На едно место ќе има помалку, а на друго – повеќе. Тоа значи и отпуштање на вработените“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП