24 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЕвропа и Јапонија ја поддржаа продажбата на „Richemont“

Европа и Јапонија ја поддржаа продажбата на „Richemont“

„Richemont“ во средата објави раст на кварталната продажба од 8 отсто, бидејќи туристите кои се враќаат во Европа и Јапонија и помогнаа на втората по големина групација за луксузни стоки во светот да го надомести послабиот кинески пазар.

Производителот на „Cartier“ и на часовници „IWC“ соопштија дека продажбата се зголемила на 5,4 милијарди евра во трите месеци до крајот на декември од 4,98 милијарди евра една година порано.

Сепак, податоците се покажаа под прогнозите на аналитичарите од 5,67 милијарди евра. Без валутни ефекти, продажбата на компанијата се зголеми за 5%.

Подобрувањето на резултатите беше предводено од Јапонија, каде што продажбата порасна за 30%, поддржана од „стабилната“ домашна продажба и постепеното враќање на туризмот. Укинувањето на ограничувањата за Ковид во средината на октомври, како и релативно послабиот јен, исто така помогнаа.

Во Европа, продажбата се зголеми за 17%, поддржана од силната локална побарувачка и повратните туристи, особено од Блискиот Исток и САД.

Сепак, азиско-пацифичкиот регион објави пад на продажбата од 7% поради послабите резултати во Кина, Хонг Конг и Макао.

„Огромното зголемување на случаите Ковид-19 негативно влијаеше на потрошувачкиот сообраќај и, поради недостигот на персонал, доведе до намалено работно време на бутиците или привремено затворање на продажни места во Кина, што резултираше со пад на продажбата од 24 отсто во текот на периодот што се разгледува“, се вели во соопштението на „Richemont“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП