3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКина го попречи растот на продажбата на „Burberry“

Кина го попречи растот на продажбата на „Burberry“

Растот на продажбата на британската компанија за луксузна облека и додатоци „Burberry“ нагло забави на 1 процент во последниот квартал од 2022 година, откако ограничувањата против Ковид-19 во Кина во голема мера ги избришаа посилните перформанси во Европа. Просечната прогноза на аналитичарите беше за раст од 2%.

За претходниот квартал е забележан пораст од 11%.

Компанијата рече дека е задоволна од севкупните перформанси и остана уверена дека може да ги постигне своите среднорочни цели и покрај построгата макроекономска средина.

„Европа особено продолжи да се претставува добро, поддржана од силно тргување во текот на празничниот период, а кожните производи забележаа уште една четвртина од двоцифрен раст на глобално ниво“, коментираше во средата извршниот директор Џонатан Ајкеројд.

Продажбата на „Burberry“ во Европа, Блискиот Исток, Индија и Африка се зголеми за 19%, но падна во другите региони. Во Кина, најголемиот пазар на „Burberry“, имаше пад од 23%, за остатокот од Азија падот беше 7%, а во Америка продажбата беше намалена за 1%.

Новиот главен дизајнер на Даниел Ли, кој претходно беше креативен директор на „Bottega Veneta“, ќе ја претстави својата прва колекција за куќата следниот месец на модната недела во Лондон.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП