Растот на продажбата на британската компанија за луксузна облека и додатоци „Burberry“ нагло забави на 1 процент во последниот квартал од 2022 година, откако ограничувањата против Ковид-19 во Кина во голема мера ги избришаа посилните перформанси во Европа. Просечната прогноза на аналитичарите беше за раст од 2%.
За претходниот квартал е забележан пораст од 11%.
Компанијата рече дека е задоволна од севкупните перформанси и остана уверена дека може да ги постигне своите среднорочни цели и покрај построгата макроекономска средина.
„Европа особено продолжи да се претставува добро, поддржана од силно тргување во текот на празничниот период, а кожните производи забележаа уште една четвртина од двоцифрен раст на глобално ниво“, коментираше во средата извршниот директор Џонатан Ајкеројд.
Продажбата на „Burberry“ во Европа, Блискиот Исток, Индија и Африка се зголеми за 19%, но падна во другите региони. Во Кина, најголемиот пазар на „Burberry“, имаше пад од 23%, за остатокот од Азија падот беше 7%, а во Америка продажбата беше намалена за 1%.
Новиот главен дизајнер на Даниел Ли, кој претходно беше креативен директор на „Bottega Veneta“, ќе ја претстави својата прва колекција за куќата следниот месец на модната недела во Лондон.