28 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСопственикот на „Lacoste“ бара цели за купување

Сопственикот на „Lacoste“ бара цели за купување

Матичната компанија на „Lacoste“ е во потрага по аквизиции за да го прошири своето портфолио на брендови, откако луксузниот француски бренд забележа рекордна годишна продажба, пишува „Fox Business“.

Продажбата на „Lacoste“, најпозната по маичките со крокодилско лого што ги носат тениските ѕвезди, порасна за 26 отсто на 2,69 милијарди долари минатата година, изјави главниот извршен директор Тиери Гибер во интервју за медиумите.

Тој вели дека за растот е благодарение на привлекувањето на помлади потрошувачи делумно преку помодерни понуди и соработки со музичари и уметници во последниве години.

Сега Гиберт бара зделки, надевајќи се дека ќе го повтори подмладувањето на „Lacoste“ на друго место. Тој не откри конкретни цели, но рече дека бара меѓународни брендови кои имаат најмалку 500 милиони евра годишна продажба. Целите не мора да бидат од модниот свет и можат да бидат во области како што се сместување или искуства, но мора да работат во луксузниот сегмент, рече тој.

„Она што сакаме е да го зголемиме нашето портфолио на брендови“, рече Гиберт, кој е и главен извршен директор на „MF Brands Group“, приватната швајцарска компанија која е сопственик на „Lacoste“.

„Ние сме во добра ситуација. Имаме многу готовина“, рече тој, додавајќи дека тоа е предност кога се бараат зделки во време кога долгот се поскапува.

„MF Brands“ ги поседува и„ Gant“, „Aigle“ и „Kooples“. Компанијата е во сопственост на потомците на Леон Нордман и Ернест и Анри Маус, кои прв пат отворија стоковна куќа во Луцерн, Швајцарија, пред повеќе од еден век.

Гледајќи напред, Гибер вели дека „Lacoste“ се стреми кон раст на продажбата од 10% во оваа година. Компанијата цели 3 милијарди евра повеќе во продажба до 2024-та година, во однос на 1 милијарда евра во 2015-та година. Тој исто така рече дека некои големи американски трговци биле повнимателни во врска со нарачките оваа година, но тој очекува враќање на кинеските туристи во Европа, што ќе ја зголеми продажбата во втората половина од годината.

Стратегијата на групацијата наликува на онаа на сопственикот на „Gucci“, „Kering“, кој на почетокот на векот ги отфрли своите некогашни големи поделби за малопродажба за целосно да се фокусира на потрошувачки и луксузни брендови.

„Lacoste“ исто така прави сериозни инвестиции во дигиталниот свет. Онлајн продажбата беше околу една четвртина од сите продажби минатата година, од 4% во 2015-та година. Брендот, исто така, затвора помали продавници во корист на поголемите на клучните локации.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП