2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСтриминг платформата „DAZN“ изгуби 2,3 милијарди долари

Стриминг платформата „DAZN“ изгуби 2,3 милијарди долари

Загубите на „DAZN Group“, спортската платформа за стриминг поддржана од милијардерот Лен Блаватник, пораснаа на 2,3 милијарди долари во 2021-ва година, откако компанијата инвестираше значителна сума во правата на фудбалот, пишува „Bloomberg“.

Трошоците за правата на компанијата со седиште во Лондон скокнаа на 1,9 милијарди долари во 2021-ва година од 1,2 милијарди долари една година порано, според податоците што компанијата ги сподели со „Bloomberg“. Во интервјуто, извршниот директор Шај Сегев ги истакна „огромните инвестиции“ во предметната година за стекнување на правата на италијанското и германското фудбалско првенство.

Тие трошоци ги надминаа приходите, кои се зголемија за 79% на 1,56 милијарди долари во 2021-ва година благодарение на новите набавки на претплатници. Најголемиот дел од приходите од продажбата доаѓаа од Европа, Блискиот Исток и Африка. По фазата на зголемување на бројот на корисници преку ниски месечни надоместоци, „DAZN“ минатата година во Германија ја зголеми цената на претплатата на 30 евра, а неодамна слично зголемување имаше и во Италија. Компанијата нуди различни спортски пакети и планира да додаде бесплатна услуга подоцна оваа година.

Приходите на „DAZN“ за 2022-ра година пораснаа на 2,3 милијарди долари, тврди компанијата.

Сегев исто така коментира дека иако плановите за иницијална јавна понуда засега се на чекање, со оглед на сложената ситуација на светските пазари на капитал, ИПО ќе се случи во следните две или три години. „DAZN“, исто така, ќе ги поздрави стратешките инвеститори, додаде тој.

„Навистина немам никакви преференции, но мислам дека навистина има смисла да се излезе во јавност. Приказната за „Netflix“, приказната за „Amazon“, мислам дека и DAZN ќе стигне до таму“, коментира Сегев.

Компанијата изгубила повеќе од 6 милијарди долари откако се појави во 2016-та година, според пресметките на „Bloomberg“ врз основа на документите на компанијата во Обединетото Кралство. Бројките покажуваат колку е тешко да се продадат доволно сезонски билети за да се надомести огромната инвестиција потребна за да се добијат атрактивни спортски права како што е шпанската Ла Лига. Спортските права често се само за неколку години, а сепак се продаваат на конкурентни и скапи локални аукции, за разлика од многу други средства за забава.

Во обид да ја зголеми и диверзифицира својата крајна линија, „DAZN“ минатата година објави планови за партнерство со „Pragmatic Group“, компанија за технологија за обложување и игри.

Сегев накратко беше извршен директор на „Entain“, еден од најголемите европски оператори за обложување, пред да се приклучи на „DAZN“ кон крајот на 2021-ва година. Потоа ги ангажираше директорот на„ Entain“ Сандеп Тику и Пит Оливер од „BT Group“ за главен маркетинг директор. Финансискиот директор Дарен Вотерман се придружува по шест години како меѓународен финансиски директор на „Amazon Prime Video“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП