27 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПо средбата на Маск со Кук, Apple продолжува да се рекламира на...

По средбата на Маск со Кук, Apple продолжува да се рекламира на Твитер

Недоразбирањата се решени – Apple нема да го отстрани Twitter од App Store и ќе продолжи да се рекламира на социјалната мрежа на Маск.

Еден од најголемите и неочекувани проблеми за Маск откако го презеде Твитер беа огласувачите, односно фактот што големите огласувачи привремено ја напуштија социјалната мрежа, додека не видат како ќе се развива ситуацијата. Меѓу другото, Apple се откажа и од рекламирањето на Твитер, а Маск отиде дотаму што дури го обвини Тим Кук дека има намера да го забрани Твитер на нивните телефони.

Ситуацијата меѓу двата гиганти од технолошката индустрија беше смирена минатата недела откако Маск го посети кампусот на Apple и приватно седна со извршниот директор на Apple, Тим Кук. Маск рече дека за време на разговорот ги решиле сите недоразбирања, вклучително и она според кое Twitter ќе биде отстранет од App Store. Apple никогаш немаше намера да го стори тоа, коментира Маск на пост-состанокот.

Се чини дека ова не е единственото недоразбирање што двајцата го решиле бидејќи, според Ројтерс, Apple планира да продолжи да се рекламира на Twitter, а истото има намера да го направи уште една голема технолошка компанија – Amazon.

Минатата недела Твитер испрати е-пошта до рекламните агенции во кои им нуди стимулации да ги зголемат трошоците на таа платформа, се со цел да ги мотивира повторно да почнат да се рекламираат. Станува збор за „најголемите стимулации за рекламирање на Твитер досега“ кои, се чини, се особено интересни за Амазон, кој наводно планира да троши дури 100 милиони долари годишно за реклами на таа платформа.

Интересно е што некои извори за Ројтерс изјавиле дека Амазон никогаш целосно не престанал да се рекламира, но сега бројката што тие имаат намера да ја инвестираат во реклами е многу поголема. Што се однесува до Apple, Илон Маск преку Твитер објави дека најголемиот огласувач на оваа платформа целосно продолжува со рекламирањето.

Откако минатиот месец некои огласувачи објавија привремена пауза во рекламирањето на Твитер, Маск тогаш најави голем пад на приходите на компанијата, но сега ситуацијата се подобрува, а покрај рекламирањето, тој ќе се обиде да ги зголеми приходите на компанијата со зголемување на бројот на претплатници.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП