23 април, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАМаск: Apple се плаши од слободата на говорот

Маск: Apple се плаши од слободата на говорот

Илон Маск го обвини Apple дека се заканува дека ќе го исклучи Твитер од продавницата за апликации. Според него, производителот на iPhone престанал да се рекламира на оваа социјална платформа бидејќи „се плаши од слободата на говорот“.

Во серијата твитови објавени на почетокот на неделата, извршниот директор на Twitter изјави дека Apple повеќе не се рекламира на оваа социјална мрежа, инсинуирајќи дека причината за тоа е желбата на производителот на паметни телефони да цензурира содржина на интернет, пишува Reuters.

„Apple речиси престана да се рекламира на Twitter. Дали го мразат слободниот говор во Америка“, напиша Маск.

Подоцна во текот на денот, тој додаде дека Apple размислува да го отстрани Твитер од својата продавница за апликации, без да обезбеди никакви докази за тоа.

Во еден твит, тој дури го означи и извршниот директор на Apple, Тим Кук, прашувајќи го: „Што се случува овде?

Иако немаше информации од производителот на мобилни уреди во врска со најавите на Маск, потезите како отстранување на апликации од продавницата не се непознати за Apple. Компанијата претходно воведе правила кои доведоа до отстранување на апликациите Gab и Parler од App Store, кои се популарни меѓу американските конзервативци.

Во 2021 година, по ажурирањето на процесот на содржина и умереност, апликацијата Parler се врати во продавницата.

Маск потврди дека Apple се заканува дека ќе го отстрани Твитер од продавницата доколку не се исполнат барањата на компанијата за умереност на содржината.

Помеѓу 10 и 16 ноември, Apple потрошил 131.600 долари за рекламирање на социјалната платформа, што е пад во споредба со периодот помеѓу 10 и 16 октомври, кога компанијата одвои 220.800 долари за истите цели, наведува компанијата за собирање податоци за рекламирање Pathmatics .

Маск, самопрогласен „апсолутист на слободата на говорот“, изјави претходно овој месец дека Твитер забележал голем пад на приходите и ги обвини активистите за преголем притисок врз огласувачите. Рекламирањето сочинува околу 90 отсто од заработката на оваа социјална мрежа.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП