23 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗЛогото на „Audi“ доби нов изглед (ФОТО/ВИДЕО)

Логото на „Audi“ доби нов изглед (ФОТО/ВИДЕО)

Германскиот производител „Audi“ активно се развива, воведува нови технологии и гледа самоуверено во иднината. Целиот овој напредок треба да се одрази во новото лого на брендот.

Дизајнерот Андре Џорџи и маркетинг стратегот на брендот Фредерик Калиш објаснија што значат новите прстени на „Audi“ и кога ќе се појават на автомобилите на марката.

Четирите прстени ги придружуваа автомобилите на „Audi“ повеќе од 90 години. Првично, во 1932-ра година, по спојувањето на четири автомобилски компании, тие го персонифицираа единството и кохезијата. Сега дизајнерите одлучија да го модернизираат препознатливото лого, правејќи го „почисто“ и концизно, со дводимензионална графика и иста геометрија. Во иднина, тие сакаат четирите прстени да изгледаат исто насекаде – во списание, на паметен телефон на клиент или на билборд, како и на задниот дел од автомобилот или во неговата внатрешност.

Новото лого на „Audi“ се состои од три компоненти. Дизајнерите постепено се ослободуваат од хромот и се фокусираат на контрастниот црно-бел дизајн – како да се вградени спектакуларни бели плови во црно стаклена витрина. Осветлувајќи го оптички логото, белата боја им дава на прстените рамен, врвен изглед кој, со поблиска проверка, сè уште останува тридимензионален.

Модерните прстени значат висок квалитет. Осветленоста на новите црно-бели прстени го истакнува идентитетот на брендот, додека суптилните црни рабови околу прстените создаваат непогрешливо премиум чувство, без оглед на бојата на автомобилот или решетката.

Дополнително, на клиентите им е достапна алтернативна црна опција, каде белата боја се заменува со темно сива која изгледа како сјајна црна боја. Новото лого ќе биде поставено на сите автомобили на марката кои излегуваат од производната лента.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП