26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Richemont“ пријатно изненади со силен раст и профит

„Richemont“ пријатно изненади со силен раст и профит

Акциите на компанијата за луксузни производи „Richemont“ пораснаа за 21 отсто во почетокот на тргувањето во петокот, откако сопственикот на „Cartier“ пријави силен раст и профит поттикнати од неговиот бизнис со накит, пишува „Reuters“.

Производителот на часовници „IWC“ и „Piaget“ изненади позитивно, известувајќи за пораст на продажбата и оперативниот профит од континуираните операции за една четвртина во шестте месеци до крајот на септември.

Продажбата на накит се зголеми за 24% во тој период, при што потрошувачите се насобраа во колекции како што се прстените и ланчињата „Cartier’s Clash“ и „Trinity“.

Олеснувањето на некои анти-Ковид ограничувања во Кина може да им помогне на луксузните компании кои се погодени од заклучувањата во големите градови како Шангај.

„Многу подобри од очекуваните податоци, што е мешавина од подобрена средина во Азија во кварталот“, рече Џон Кокс, аналитичар во „Kepler Cheuvreux“.

Бројките го покажуваат и квалитетот на групата, „особено најдобриот бизнис со накит во својата класа“, додава Кокс.

За периодот, „Richemont“ пријави нето загуба на акционерите од 760 милиони евра по преземањето на безготовинско отпишување од 2,7 милијарди евра поврзано со делумното излегување од онлајн трговецот на мода „YOOX Net-A-Porter“.

Сепак, од континуираното работење, кое го отстранува влијанието на отпишувањето на „YNAP“ и загубите, добивката на „Richemont“ се зголеми за 40% на 2,1 милијарди евра.

Продажбата на групацијата се зголеми за 24% на 9,67 милијарди евра, поддржана од подобрувањето во азиско-пацифичкиот регион и двоцифрениот раст на продажбата на други места, бидејќи клиентите претходно затворени поради Ковид се вратија во бутиците.

Додека директорите го поздравија неодамнешното ублажување на барањата за карантин во Кина како „чекор во вистинската насока“, тие предупредија дека ситуацијата останува многу нестабилна и непредвидлива, при што новите случаи во различни градови продолжуваат да носат шокови за бизнисите.

„Richemont“, кој исто така е сопственик на производителот на накит „Van Cleef & Arpels“, остана внимателен во врска со иднината, додавајќи дека ќе намали некои од својот маркетинг и настани за да се одрази на послабата економска средина во Европа и Северна Америка.

„Следната година е многу тешко да се предвиди“, изјави за новинарите Сирил Вињерон, извршен директор на „Cartier“.

„Ситуацијата во „Кина треба да се подобри, но кога ќе се случи – не знаеме. Има знаци на рецесија во САД, но тоа не се случува во моментов, така што не знаеме. Дали тоа ќе има влијание врз Европа? Веројатно, но не знаеме“, рече тој.

Претседавачот Јохан Руперт ги истакна зголемувањето на каматните стапки и притисокот врз трошоците за живот како потенцијални ризици, иако аналитичарите велат дека контролниот акционер е познат по неговата претпазливост.

„„Richemont“ е добро познат по своите претпазливи насоки, кои во моментов се применуваат со оглед на тековното тешко опкружување“, коментира аналитичарот на „Vontobel“, Жан-Филип Берчи.

„Најновите резултати покажуваат „одличен раст на продажбата, профитот и готовинскиот тек““, додава тој.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП