Ирската нискобуџетна компанија „Ryanair“ ја објави својата најголема досега добивка по оданочување и такси за првата половина од фискалната година и рече дека очекува годишен профит од најмалку 1 милијарда евра.
Авиокомпанијата, најголемата во Европа по број на патници, соопшти дека заработила 1,371 милијарди евра во периодот април-септември, пренесува „Reuters“. Добивката, сепак, не ја достигна просечната проценка на аналитичарите од 1,385 милијарди евра, но го надмина претходниот рекорд од 1,29 милијарди евра, забележан во првата половина од фискалната 2017-та година.
„Ryanair“ соопшти дека се надева дека може да оствари добивка по оданочување и трошоци од 1 милијарда евра до 1,2 милијарди евра за тековната фискална година која завршува на 31-ви март 2023-та година.
„Ова претпазливо упатство ќе остане многу зависно од тоа дали ќе претрпиме несакани настани оваа зима, како што направивме минатата година, кои очигледно беа надвор од наша контрола“, рече главниот извршен директор Мајкл О’Лири.
Некои од ривалите на „Ryanair“ дадоа релативно оптимистички насоки во последниве недели, како што се „Wizz Air“, „IAG“ – сопственик на „British Airways“ и „Lufthansa“, кои велат дека очекуваат континуирано зголемување на продажбата на билети и покрај стравувањата од инфлација.
„Ryanair“ превезе рекордни 95 милиони патници во шест месеци до крајот на септември.
Компанијата ја зголеми својата прогноза за бројот на патници за фискалната година на 168 милиони од 166,5 милиони претходно, многу над претходниот годишен рекорд од 149 милиони пријавени пред пандемијата.
На крајот на септември, „Ryanair“ ги објави плановите за зголемување на целите на билетите поради зголемувањето на цените на горивото.
„Просечната цена на билетот на „Ryanair“ најверојатно ќе се зголеми од 40 на 50 евра во следните пет години“, изјави директорот на компанијата за Германија, Андреас Грубер.
Авиокомпанијата се штити од растот на цените на нафтата со финансиски фјучерси и купува евтин керозин на залиха, но не може целосно да го надомести растот на цените на горивото, рече Грубер, кој исто така ја предводи подружницата на „Ryanair Laudamotion“. Уште во средината на август Мајкл О’Лири објави дека поминале деновите на ултра евтини летови.