18 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„PayPal’ ја намали прогнозата за приходите и падна за 14% на берзата

„PayPal’ ја намали прогнозата за приходите и падна за 14% на берзата

„PayPal Holdings“ ја намали прогнозата за приходите за целата година поради забавување на потрошувачката на својата платформа. Веста доведе до колапс од 14% на цената на акциите на компанијата, што беше компензирано на повеќе од 9,7% во после-пазарната сесија, пренесува „Bloomberg“.

Трансакциите на платформите на „PayPal“ се зголемија за 14 отсто на 337 милијарди долари во третиот квартал. Сумата ја пропушти просечната проценка на аналитичарите од 343,2 милијарди долари. „PayPal“ соопшти дека очекува годишниот приход да порасне за 10% до 27,5 милијарди долари, што е повеќе од претходната прогноза од 27,85 милијарди долари.

„Очигледно, гледаме дека дискреционото трошење е под притисок бидејќи луѓето трошат се повеќе од својот расположлив приход на гас, храна и кирија“, рече извршниот директор Ден Шулман.

Шулман се бори со забавување на растот на трошоците на повеќекратните платформи на „PayPal“, предизвикано од отворањето на американската економија по пандемијата, како и од високата инфлација.

Акцијата успеа да намали дел од претходниот пад откако „PayPal“ објави дека склучил договор со „Apple“.

Како одговор, компанијата вети дека ќе ги намали трошоците, вклучително и преку кратење на работни места и затворање канцеларии низ целата земја, што според компанијата ќе резултира со заштеда од 900 милиони долари оваа година и 1,3 милијарди долари во следната година.

Во третиот квартал, трошоците на „PayPal“ се искачија на 5,73 милијарди долари, под просечната прогноза од 9 аналитичари анкетирани од „Bloomberg“, кои очекуваа 5,92 милијарди долари. Компанијата сега очекува напори за намалување на трошоците за поддршка на прилагодената заработка за годината, иако „PayPal“ ја намали својата прогноза за приходите за целата година.

„Постигнавме силни резултати за третата четвртина. Ќе продолжиме да инвестираме против нашите основни приоритети за да ја зајакнеме нашата водечка позиција во дигиталните плаќања и трговијата“, вели Шулман.

Во кварталот, приходите се зголемија за 12% на 6,85 милијарди долари. Тоа беше над просечната проценка од 6,81 милијарди долари, а „PayPal“ рече дека сега очекува приспособената заработка да достигне 4,09 долари по акција, што е помалку од претходната проценка од 3,87-3,97 долари по акција.

Оваа година, „PayPal“ го зголеми својот фокус на маркетингот, така што ги охрабрува своите корисници да станат уште поактивни, наместо да привлекува нови клиенти кои можеби не се толку активни на платформата. Се чини дека тие напори даваат резултат: трансакциите по активна сметка се зголемија за 13 проценти на 50,1 во кварталот.

„Продолжуваме да ја спроведуваме нашата стратегија за да постигнеме долгорочен, профитабилен раст“, ​​коментира вршителот на должноста главен финансиски директор Габриел Рабинович.

„Нашите силни резултати од третиот квартал ја одразуваат и диверзификацијата на нашиот бизнис и нашиот континуиран фокус на оперативната дисциплина“, додава тој.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП