25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Unilever“ ја подигна својата цел на продажба откако ги подигна своите цени

„Unilever“ ја подигна својата цел на продажба откако ги подигна своите цени

„Unilever“ ја зголеми прогнозата за продажбата за оваа година, откако го направи најголемото покачување на цените во својата историја во услови на неконтролирана инфлација.

Компанијата сега очекува нејзините приходи од продажба оваа фискална година да се зголемат за повеќе од 8%, додека претходно очекуваше раст да биде во опсег од 4,5% до 6,5%. Гигантот го објави ова откако објави подобар од очекуваниот трет квартал. Сепак, групата рече дека обемот паѓа – знак дека купувачите почнуваат да ги заоструваат своите основни трошоци.

Гигантот рече дека ги зголемил своите цени за 12,5% во последниот квартал, што е негов најголем пораст досега и седми по ред квартал со повисоки цени. Но, потрошувачите стануваат повнимателни и „Unilever“ продаде помалку артикли. Дополнителен пад на обемот се очекува во четвртиот квартал од годината, бидејќи купувачите се упатуваат кон супермаркетите со поевтини производи.

„Unilever“, чиј главен извршен директор Алан Џоб ќе се повлече следната година, рече дека глобалната макроекономска перспектива останува измешана и очекува високата инфлација да опстои во 2023-та година.

„Зголемувањето на цените на „Unilever“  оваа година беше пониско од неговата инфлација на трошоците“, рече главниот финансиски директор Греам Питкатли.

Според тоа, оперативната маржа годинава ќе падне за 16%. Сепак, компанијата очекува маржата да се зголеми во 2023-та и 2024-та година преку зголемување на цените, намалување на големината на пакуваните стоки и намалување на трошоците.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП