18 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„LG Display“ забележа загуба втор квартал по ред

„LG Display“ забележа загуба втор квартал по ред

Јужнокорејскиот производител на екрани „LG Display“ објави загуба втор квартал по ред и го намали својот инвестициски буџет бидејќи забрзувањето на инфлацијата и влошувањето на економската перспектива дополнително ја повредуваат побарувачката за телевизори и паметни телефони.

Производителите на технолошки уреди направија големи намалувања во залихите и довербата на потрошувачите во Европа, клучен регион за продажба на „OLED“ телевизори, кој се влоши поради војната меѓу Русија и Украина и енергетската криза, додаде компанијата.

Добавувачот на „Apple“ објави оперативна загуба од 759 милијарди вони (532,31 милиони долари) за кварталот до крајот на септември, во споредба со добивката од 529 милијарди вони една година порано.

Компанијата ја пропушти просечната прогноза за загуба од 474 милијарди вони дадена од 12 аналитичари во податоците на „Refinitiv SmartEstimate“.

Приходите се намалени за 6 отсто на 6,8 трилиони вона, објави „LG Display“ во поднесоците до регулаторите. Компанијата планира да го намали својот инвестициски буџет за 2022-ра година за повеќе од 1 трилион вона и флексибилно да управува со своите производни „OLED“ линии според побарувачката.

Слабата побарувачка за „LCD“ и „OLED“ дисплеи, која ја намали продажбата во третиот квартал, се очекува да продолжи и во втората половина на следната година за некои од екраните, соопшти компанијата.

Цените на 55-инчните „LCD“ телевизори паднаа за 13% во третиот квартал од претходниот квартал, покажаа податоците на „WitsView“ на „TrendForce“. Во октомври, цените на „LCD“ панелите се стабилизираа благодарение на приспособувањата на производството од страна на производителите, но се очекува „LG Display“ да ја зголеми загубата во тековниот квартал поради слабата побарувачка, коментира аналитичарот на „KB Securities“, Џеф Ким.

Во јули компанијата соопшти дека ќе го запре производството на „LCD“ екрани во Јужна Кореја до следната година. Во третиот квартал, компанијата генерирала околу 9% од приходите од „LCD“ телевизори, изјави портпаролот.

Цената на акцијата на „LG Display“ падна за 0,8% по финансискиот извештај, додека пазарот како целина забележа добивка од 0,6%.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП