29 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПродажбата на „Nestle“ порасна за над 9%

Продажбата на „Nestle“ порасна за над 9%

Швајцарскиот гигант за храна и пијалоци „Nestle“ денеска дека неговата продажба се зголемила за 9,2% во деветте месеци до крајот на септември, од 63,3 милијарди швајцарски франци минатата година на 69,1 милијарди швајцарски франци (69,1 милијарди . долари) и ја зголеми својата прогноза за целата година.

Органскиот раст, кој го исклучува влијанието на девизните курсеви и преземањата, се зголеми за 8,5% и ги опфати повеќето географски области и категории и покрај спротивставените ветрови од инфлацијата.

Растот беше 7,4% на развиените пазари и 10,2% на пазарите во развој.

„Nestle“ ги издвои линијата „Purina PetCare“, кафето и производите за детска храна како силни двигатели на растот.

Цените се зголемија за 7,5%, како одраз на значителна инфлација.

Продажбата во Северна Америка порасна за 11,2 отсто и само 1,7 отсто во Европа, која има „тешко економско опкружување“, според компанијата.

За фискалната 2022-ра година, гигантот очекува органскиот раст на продажбата да биде околу 8%, а претходните прогнози се движеа помеѓу 7% и 8%.

Во меѓувреме, „Nestle“ ги објави плановите да го купи брендот „Seattle’s Best Coffee“ од „Starbucks“. Двете компании се согласија да ги чуваат условите на оваа трансакција доверливи. „Nestle“ се надева дека ќе го затвори договорот до крајот на 2022-ра година. Тоа е предмет на релевантните вообичаени регулаторни одобренија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП