29 март, 2024
ПочетнаАВТОБИЗСветска премиера: Електричниот теренец „Mercedes EQE“ (ФОТО/ВИДЕО)

Светска премиера: Електричниот теренец „Mercedes EQE“ (ФОТО/ВИДЕО)

По лансирањето на „Mercedes-Benz EQS“, „EQE“ и „EQS SUV“, германскиот производител преминува во повисока брзина и го воведува теренецот „Mercedes-Benz EQE“, кој ќе игра стратешка улога да води кон иднината со нулта емисија на штетни гасови.

Електричниот теренец ќе биде достапен во 4 верзии, а најмоќната е развој на спортската дивизија „AMG“.

Дизајнот на новиот електричен теренец на „Mercedes-Benz“ се карактеризира со меки линии, при што инженерите и дизајнерите се обложуваат на некои аеродинамички решенија. Бандажите од 19 до 22 инчи, на пример, имаат перки за намалување на триењето на воздухот. Покрај тоа, компанијата се погрижи и за одржливиот аспект на својот електричен автомобил, со некои делови од каросеријата направени од 100% рециклиран челик.

„Mercedes-Benz“ тврди дека 70 kg од компонентите се произведуваат „со почит кон животната средина“. Ова е случај со рачките на вратите направени од рециклирана пластика.

Технички, новиот „SUV“ е изведен од седанот „EQE“ и ја користи истата платформа „EVA2“, но чудно, неговите димензии се малку помали. Растојанието помеѓу двете оски е 3.003 mm (90 mm помалку), а должината е 4.860 mm (наспроти 4.950 mm кај еданот). Во исто време, ширината е 1.940 mm (30 mm повеќе), а висината е 1.690 mm (190 mm повеќе од седанот).

Внатрешноста е шик, во комбинација со голем внатрешен простор. Возачот и неговите сопатници ќе уживаат во товарниот волумен од 520 литри (430 литри во седанот), кој може да достигне 1.675 литри со преклопени задни седишта.

Во кабината го наоѓаме „MBUX Hyperscreen“ на компанијата, кој се состои од три екрани сместени на таблата со инструменти со должина од 1.410 mm. Екранот на возачот има дијагонала од 12,3 инчи, исто како и на патникот. Централниот екран е поголем, тој е 17,7 инчи.

Инфозабавниот систем може да ја испланира најбрзата и најзгодната рута со пресметување на запирањата за полнење и земајќи ги предвид сообраќајните услови и стилот на возење. Исто така, интегрира многу услуги за забава, вклучувајќи ги и услугите „ZYNC“ кои му овозможуваат на патникот да проследува содржина. Тука е и гласовниот асистент „Hey Mercedes“.

Електричниот „SUV“ има четири режими на возење – „Eco“, „Comfort“, „Sport“ и „Individual“. Теренскиот режим е исто така достапен за верзиите со погон на четири тркала. Исто така, можно е да се управува со забавувањето на автомобилот преку три нивоа – „D+“, „D“ и „D-“ и да се користи функцијата „Sailing“ благодарение на рачките на воланот за да се прилагоди враќањето на енергијата за време на сопирањето.

„Mercedes-Benz“ додаде во опремата на својот електричен „SUV“ и воздушно потпирање „Airmatic“ со адаптивно прилагодување на амортизерите. Како опција, можно е да се зголеми висината на автомобилот до 30 mm. Покрај тоа, како опција се вклучени и управувачките задни тркала. Тие го прават автомобилот поманеврирачки, особено во градски или селски патишта.

Ќе бидат понудени сите четири верзии, вклучително и онаа на „Mercedes-AMG“, но при лансирањето, новиот „SUV“ ќе биде достапен само во три од нив. Верзијата „350+“ користи само еден мотор одзади и развива 292 ks и вртежен момент од 565 Nm. Втората верзија – „350 Matic“, има два мотори и погон на сите тркала. Има и 292 ks, но вртежниот момент се зголемува на 765 Nm.

Третата верзија – „500 4Matic“, испорачува 408 ks и 858 Nm вртежен момент благодарение на двата електромотори. За клиентите кои бараат навистина спортски теренец, „Mercedes-AMG EQE 53 4Matic+“ ќе биде достапен, со моќност до 687 ks и 1000 Nm вртежен момент! Може да забрза од 0 до 100 km/h за 3,4 секунди и да достигне максимална брзина од 240 km/h.

Стилот на оваа верзија е нужно поагресивен со преден сплитер, специфичен браник и неколку аеродинамички елементи. Логото на „Mercedes-Benz“ на хаубата отстапува пред сртот на „Mercedes-AMG“, а внатрешноста е дефинитивно поспортска.

„Mercedes-Benz“ тврди дека неговиот „SUV“ има архитектура од 400 волти и литиум-јонска батерија со капацитет од 90,6 kWh, која може да се полни до 22 kW AC и до 170 kW DC. Километражата на теренецот „Mercedes-Benz EQE“ е помеѓу 460 и 590 km според циклусот „WLTP“. Вистинската автономија очигледно зависи од избраната верзија и условите за користење.

Производителот најави дека цените, но и опремата ќе бидат објавени во декември годинава. Сепак, производството на моделот ќе започне на пролет, кога ќе започне и продажбата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП