25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„H&M“ продолжува да заостанува зад главниот конкурент

„H&M“ продолжува да заостанува зад главниот конкурент

Приходите од продажба во „Hennes & Mauritz“ (H&M) паднаа повеќе од очекуваното во текот на летото, бидејќи шведскиот моден трговец на мало заостана уште повеќе зад конкурентот „Zara“ во услови на растечка криза на трошоците за живот низ Европа, објави „Bloomberg“.

Без валутни флуктуации, приходите паднаа за 4% во трите месеци до крајот на август, соопшти шведската компанија. Аналитичарите очекуваа пад од 1,4%. Ова е прва контракција на индикаторот во последните шест квартали.

Сопственикот на „Zara“, „Inditex“, објави скок од 25% во приходите од продажба во првото полугодие и поголема од очекуваната добивка по покачувањето на цените на своите производи. Од „H&M“ велат дека ќе имаат за цел да ја зајакнат својата позиција на пазарот со тоа што нема да ги зголемат цените толку многу како ривалите.

Компанијата, која е една од најголемите светски трговци на мода, речиси се опорави од пандемијата, како и кога Русија ја нападна Украина. Сега гигантот се бори со забрзување на инфлацијата и попесимистички очекувања за економијата. Во јуни, „H&M“ рече дека ќе биде потребен финансиски удар од 2 милијарди круни (190 милиони долари) од затворањето на своите продавници во Русија и повлекувањето од земјата.

Продажбата постепено се подобруваше во текот на кварталот поради поголемиот интерес за есенските колекции, соопшти „H&M“. Вкупните приходи за периодот достигнаа 57,45 милијарди круни.

Акциите флуктуираа помеѓу добивки и загуби во почетокот на тргувањето во Стокхолм. Акциите на „H&M“ паднаа за повеќе од една третина оваа година и моментално се тргуваат блиску до нивните најниски нивоа поврзани со коронавирусот од пролетта 2020-та година, кога компанијата затвори 80% од своите продавници поради заклучувањето.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП