25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИИнфлацијата доведе до послаба заработка за „Asos“

Инфлацијата доведе до послаба заработка за „Asos“

Британската компанија за брза мода „Asos“ предупреди дека нејзиниот приход од продажба за август е послаб од очекуваното, откако инфлацијата ја погоди куповната моќ на потрошувачите.

Годишниот профит на трговецот на мало ќе биде под прогнозите, а растот на приходите од продажба ќе биде само 2%, се вели во соопштението во петокот. Онлајн гигантот го наведе и побавниот почеток на продажбата на своите колекции есен/зима. Како резултат на веста, цената на акциите на компанијата падна за близу 4,2% пред почетокот на трговскиот ден во Лондон.

„„Asos“ останува внимателен во поглед на изгледите за потрошувачките трошоци“, објави компанијата.

„Asos“ имаше тешка година и изненадувачки издаде предупредување за профит во јуни, бидејќи кризата со трошоците за живот ги погоди потрошувачките трошоци. Компанијата веќе предупреди во април дека нејзината цел на профит е изложена на ризик од инфлација и нарушувања поврзани со војната во Украина. Долниот дел од прогнозниот опсег е 20 милиони фунти (23 милиони долари).

Во исто време, високиот менаџерски тим на „Asos“ повторно се менува. Мет Дан, кој го надгледуваше бизнисот по заминувањето на Ник Бејтон во минатата година, се повлекува и ја препушта работата во рацете на главниот комерцијален директор Хозе Антонио Рамос Каламонте, кој ќе биде извршен директор.

Потрошувачите се соочуваат со највисока британска инфлација во последните четири децении и има знаци дека го намалуваат купувањето облека и други несуштински стоки. Растот на малопродажбата забави на само 1% минатиот месец, а продажбата на модни производи беше бавна, се вели во заедничкиот извештај на британскиот малопродажен конзорциум и консултантската компанија „KPMG“.

Долги години, „Asos“ е миленик на берзата, известувајќи за зголемени приходи и профит. Но, гигантот неодамна се бореше со проблеми со синџирите на снабдување и рутирање од онлајн до продавници за тули и малтер по укинувањето на ограничувањата на Ковид-19.

Минатата година „Asos“ ги купи брендовите „Topshop“, „Topman“, „Miss Selfridge“ и „HIIT“ од „Arcadia“. Потоа, американскиот „Nordstrom“ купи малцински удел во брендовите преку заедничко вложување.

Цената на акцијата на „Asos“ падна за повеќе од 70% од почетокот на годината. Некои хеџ фондови се обложуваат дека чека уште поголем пад.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП