20 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Coty“ ги надмина проценките за заработка

„Coty“ ги надмина проценките за заработка

Козметичката компанија „Coty“ во четвртокот ги надмина очекувањата на „Wall Street“ за заработка во четвртиот квартал, бидејќи потрошувачите не беа обесхрабрени од повисоките цени на луксузната нега на кожата и парфемите предизвикани од инфлацијата.

Акциите на компанијата пораснаа за околу 4% во претпазарното тргување, но паднаа за 30% во оваа година.

Кармините и подлогата „летаат“ од полиците додека потрошувачите со повисоки приходи се препуштаат на помал луксуз бидејќи рекордната инфлација ги ставила недостапни нивните планови за поголеми набавки – феномен познат како „ефект на кармин“.

Ова станува можност за компаниите за луксузни производи за убавина, кои се борат со продажбата поради пандемиските заклучувања што ги задржаа луѓето дома и ги ограничија нивните барања за козметика.

Производителот на парфеми „Hugo Boss“ очекува годишната приспособена заработка по акција за 2023-та година да се зголеми помеѓу 14% и 16% во однос на претходната година.

Иако помалата изложеност на „Coty“ кон Кина ја позиционира подобро, извршниот директор Сју Наби рече во интервју дека компанијата ќе преземе дополнителни зголемувања на цените оваа година по првичното зголемување во фискалната 2022-ра година за да ги зголеми маргините на профит.

„Сосема силно го неутрализираме ефектот на инфлацијата врз цените на стоките“, вели Наби, додавајќи дека трошоците за синџирот на снабдување се намалуваат од врвовите на пандемијата.

„Coty“ исто така ги забрзува своите маркетинг инвестиции, како што се преносите во живо и промоциите на социјалните мрежи како „TikTok“, кои играат голема улога во влијанието врз одлуките за купување на младите потрошувачи.

Нето приходот во четвртиот квартал до 30-ти јуни се зголеми за 10% на 1,17 милијарди долари, надминувајќи ја просечната проценка на аналитичарите од 1,14 милијарди долари, покажаа податоците на „Refinitiv“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП