„Kohl’s“ повторно ја намали финансиската прогноза за годината, велејќи дека потрошувачите со средни приходи се под притисок делумно поради високата инфлација, што влијае на продажбата на облека, чевли и други стоки, објави „CNBC“.
Трговецот на мало рече дека купувачите прават помалку патувања во продавниците, трошат помалку пари по трансакција и избираат поевтини брендови на „Kohl’s“.
Главниот извршен директор Мишел Гас рече дека компанијата ги прилагодува своите деловни планови и презема активности за намалување на залихите и намалување на трошоците „за да се земе предвид послабата перспектива за побарувачката“.
Акциите на „Kohl’s“ паднаа за повеќе од 4% во почетокот на тргувањето, дури и откако компанијата ги победи намалените очекувања на аналитичарите за профит и приход за нејзиниот фискален втор квартал.
„Kohl’s“ сега очекува неговата нето-продажба во фискалната 2022-ра година да се намали за 5 до 6 отсто, во споредба со претходната прогноза дека нема промена или раст од 1 отсто во однос на претходната година. Исто така, прогнозираше дека нејзината приспособена нето заработка по акција ќе биде помеѓу 2,80 и 3,20 долари, што е намалување од претходната проценка од 6,45 на 6,85 долари.
Послабата перспектива на „Kohl’s“ следи по веста дека на крајот на јуни компанијата ги заврши преговорите за продажба на својот бизнис на сопственикот на „The Vitamin Shoppe“, „Franchise Group“, откако малопродажната средина се влоши за време на процесот на наддавање. Со месеци Гас и нејзиниот тим се соочуваа со зголемен притисок од инвеститори-активисти да ја продадат компанијата.
Во тоа време, „Kohl’s“ ја наведе тешката средина за финансирање и малопродажба како создавање пречки за постигнување „прифатлив и целосно спроведлив договор“.
Веста од „Kohl’s“ беше објавена истата недела кога „Walmart“ и „Target“ ги потврдија своите прогнози за целата година, иако нивниот профит беше под притисок.
Нивото на залихите на „Kohl’s“ се зголеми за 48% во последниот квартал во однос на претходната година поради послабата продажба. Компанијата, исто така, рече дека ова зголемување произлегува од нејзините неодамнешни инвестиции поврзани со партнерството со „Sephora“ и нејзината стратегија за пакување и складирање на повеќе стоки.
Нето приходот на „Kohl’s“ за последниот квартал падна на 143 милиони долари, или 1,11 долари по акција, од 382 милиони долари или 2,48 долари по акција, една година порано.
Приходите паднаа за 8,1% на 4,09 милијарди долари од 4,45 милијарди долари една година порано.
Приходите од продажба во продавниците на „Kohl’s“ отворени најмалку 12 месеци се намалија за 7,7 отсто.
Цената на акциите на компанијата падна за 31% од почетокот на годината до затворањето на тргувањето во петокот.