27 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИБизнисот со смартфони го повлече профитот на „Xiaomi“

Бизнисот со смартфони го повлече профитот на „Xiaomi“

Профитот на кинескиот технолошки гигант „Xiaomi“ падна повеќе од очекуваното, откако намалениот глобален пазар на паметни телефони му наштети на растот на компанијата, објави „Bloomberg“.

Нето добивката падна за 83% на 1,39 милијарди јуани (204 милиони долари) во трите месеци до јуни на годишна основа, во споредба со просечната прогноза од 1,5 милијарди јуани. Приходите паднаа за 20% на 70,2 милијарди јуани, во споредба со просечната прогноза од 70 милијарди јуани.

„Xiaomi“, некогаш најголемиот кинески бренд за паметни телефони, го загуби теренот пред ривалските брендови како „Honor“ и „Vivo“, кои ги освојуваат младите потрошувачи со дизајн и агресивен маркетинг. Напорите за проширување на „Xiaomi“ во премиум сегментот, каде што „iPhone“ на „Apple“ има силна позиција, исто така бавно напредуваат.

Инфлацијата, стравувањата од рецесија и војната во Украина извршија притисок врз бизнисот со паметни телефони на „Xiaomi“. Глобалната продажба на уреди се намали за повеќе од една четвртина во вториот квартал, што е најголем пад меѓу првите пет производители, соопшти „IDC“. Во Кина, продажбата на уредите на „Xiaomi“ падна за 22 отсто во кварталот до крајот на јуни, што е побрзо од просечниот пад на пазарот од 14,7 отсто, според податоците на „IDC“.

Индија, исто така, сака да ги ограничи кинеските производители на паметни телефони да продаваат уреди под 150 долари, што претставува нови предизвици за голем број брендови, вклучувајќи го и „Xiaomi“.

Попустите понудени за време на големите онлајн промоции во текот на периодот, исто така, влијаеле на профитабилноста на „Xiaomi“, коментираат аналитичарите на „Bloomberg Intelligence“, Стивен Ценг и Нејтан Наиду, пред објавувањето на финансиските резултати.

Ко-основачот, милијардерот Леи Џун се бореше да ја трансформира 12-годишната компанија во гигант управуван од иновации кој прави сè што може да користи едно семејство, од машини за миење садови до куфери и камери за видео надзор. Најголемиот потфат на „Xiaomi“ е проектот за електричен автомобил вреден 10 милијарди долари, предводен од самиот Леи. Но, „Xiaomi“ има проблеми да добие дозвола од кинеските регулатори, објави „Bloomberg News“ во јули. Минатата недела, за време на настан на компанијата, Леи рече дека сè уште е посветен на проектот за автомобил.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП