26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКина продолжува да биде предизвик за „Adidas“

Кина продолжува да биде предизвик за „Adidas“

Кина не постапува според планот на „Adidas“ за врвни перформанси во 2025-та година, пишува „Wall Street Journal“.

Германскиот производител на спортски производи соопшти дека неговите приходи во трите месеци до јуни се зголемиле за 4 отсто на годишно ниво по постојани валути. „Adidas“ веќе издаде второ предупредување за приходите и профитот во минатата недела, обвинувајќи го бавното закрепнување кај кинеските потрошувачи додека земјата се оддалечува од ограничувањата за Ковид-19.

Одлуката да ја запре продажбата на своите стоки во Русија, исто така, беше погодена од приходите од 100 милиони долари во кварталот. Цената на акцијата на „Adidas“ падна за 9% во деновите веднаш по предупредувањето, но оттогаш закрепна.

Проблемите на германскиот бренд во Кина се поголеми од неодамнешните блокади. Меѓународните компании за спортски производи го губат уделот на пазарот на локалните конкуренти како „Anta Sports“ пред пандемијата. Од вториот квартал од минатата година, овој проблем се надополнува и со бојкотот на потрошувачите поради ставот на „Adidas“ за памукот од Ксинџијанг. Последново е предизвик и за конкурентот „Nike“, како и за шведскиот моден бренд „H&M“. Кинеските инфлуенсери ги откажаа своите маркетинг партнерства со брендот и сè уште не сакаат повторно да се пријават.

Непосредно пред бесот, „Adidas“ ја идентификуваше Кина како клучен пазар за да му помогне на бизнисот да ги исполни новите финансиски цели за 2025-та година објавени на почетокот на минатата година. Менаџментот сака да ги зголеми приходите од продажба во просек за 8-10% годишно до средината на деценијата и да достигне оперативна маржа од 14% во 2025-та година.

Нестабилната побарувачка во Кина го прави „Adidas“ позависен од потрошувачите во другите региони. Марката изгледа многу силно во Северна Америка, каде што продажбата е зголемена за 21% во вториот квартал во споредба со пред една година. Во Европа, Блискиот Исток и Африка, растот беше 7% и покрај ударот во Русија, но „Adidas“ очекува потрошувачките трошоци да се забават на основните европски пазари, каде што купувачите се соочуваат со многу повисоки сметки за енергија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП