7 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Danone“ ги зголеми своите прогнози откако ги надмина очекувањата за вториот квартал

„Danone“ ги зголеми своите прогнози откако ги надмина очекувањата за вториот квартал

Француски „Danone“ ја зголеми својата прогноза за годишен раст на приходите откако споредливите продажби во вториот квартал ги надминаа проценките на аналитичарите за силната побарувачка за храна за бебиња и флаширана вода, иако компанијата ги зголеми цените за да го ублажи влијанието на повисоките трошоци.

„Danone“, најголемиот светски производител на млечни производи, рече дека сега очекува споредливата продажба да порасне за 5-6% во 2022-ра година, што е повеќе од претходната прогноза од 3-5%.

Акциите на компанијата се зголемија за 3% до 56,74 евра во претпазарното тргување.

Истакнување на силните перформанси за кварталот беше скокот од 11,4% во продажбата на бизнисот со специјализирана исхрана, кој вклучува адаптирано млеко и медицинска храна.

Само на клучниот кинески пазар, продажбата на адаптирано млеко за доенчиња порасна меѓу 4 и 9%.

Во Северна Америка, „Danone“ го зголемува извозот на специјалното млеко „Neocate“ и адаптираното млеко „Aptamil“ за да го реши недостигот.

Врвниот производител „Abbott Laboratories“ во февруари повлече десетици брендови на своите млека „Similac“, „Alimentum“ и „EleCare“, создавајќи една од најголемите кризи со недостиг на храна во модерната историја за американските семејства.

„Danone“, чии брендови ги вклучуваат водите „Evian“ и „Badoit“, млекото „Activia“ и „Aptamil“, објави споредлив раст на продажбата за кварталот од 7,7%, во споредба со очекувањата на аналитичарите од 5,6%.

„Иако квалитетот на резултатите од првото полугодиние се охрабрувачки… ова е само почеток на нашето патување до закрепнување: веруваме дека има уште многу што можеме да направиме“, рече главниот извршен директор Антоан де Сен-Африк во изјавата.

Планот за реструктуирање на Сен-Африк, кој ја презеде функцијата извршен директор во септември 2021-ва година, се соочува со зголемени трошоци во комбинација со несигурностите предизвикани од руската инвазија на Украина, што го принуди „Danone“ да ги откаже своите инвестиции во земјата.

Компанијата соопшти дека нејзината повторлива оперативна маржа во првата половина паднала на 12,1 отсто од 13,1 отсто претходната година поради повисоките трошоци за производство. Ги потврди годишните периодични прогнози за оперативна маржа од повеќе од 12%, што е зголемување од 13,7% во 2021-ва година.

„Извештајот на „Danone“ е како повторување на оној на „Unilever“ со цени кои позитивно изненадуваат, но со инфлација на трошоците на производството што ги одржува маргините во рамките на очекувањата. Добрата вест е континуираните силни перформанси на адаптираното млеко за доенчиња во Кина“, напишаа аналитичарите на „Jefferies“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП