„Verizon Communication“ објави пад откако ја намали својата прогноза за втор квартал по ред. Ова ја зголеми загриженоста дека потрошувачите ги намалуваат трошоците, пишува „Bloomberg“.
Најголемиот американски мобилен оператор се бореше да остане во чекор со ривалите во однос на растот на претплатниците, со оглед на големите попусти на телефоните и високата инфлација. „Verizon“ објави дека додаде само 12.000 месечни мобилни претплатници во вториот квартал, што е далеку под прогнозата на аналитичарите за 167.200 нови клиенти.
Тоа е уште еден предизвик со кој се соочува операторот откако „AT&T“ ги вознемири аналитичарите со своето предупредување дека некои клиенти почнуваат да го одложуваат плаќањето на сметките. И „AT&T“ и „Verizon“ ги зголемија цените на нивните постари мобилни планови.
Цената на акциите на „Verizon“ падна за 5,4%. Вчера падна за 2,9% откако „AT&T“ ги објави своите финансиски резултати. Акциите на „Verizon“ се намалени за 8 проценти од годишно ниво.
„Verizon“ е под притисок да го задржи своето лидерство на пазарот. Компанијата се врати на бесплатните телефонски промоции во обид да одговори на попустите и подароците од „AT&T“ и „T-Mobile US“. Мобилниот гигант со седиште во Њујорк, исто така, се обидува да го достигне „T-Mobile“ во развојот на услугата 5G и очекува да најде нов извор на приходи преку мрежни договори со компании и локации, вклучувајќи ги и пристаништата.
Заработката по акција, без одредени ставки, се очекува да биде помеѓу 5,10 и 5,25 долари за годината, под опсегот од 5,40 до 5,55 долари. Компанијата, исто така, ја намали својата прогноза за услуги и други приходи, очекувајќи пад од околу 1%. Претходната прогноза беше дека нема промена во приходите од претходната година.
„Verizon“ изгуби 215.000 нето мобилни претплатници во вториот квартал и доби 227.000 деловни клиенти.