25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Snap“ објави најслаб раст на приходите во својата историја

„Snap“ објави најслаб раст на приходите во својата историја

„Snap Inc.“ го објави својот најслаб квартален раст на продажбата, нагласувајќи го обемот на превирањата на пазарот на дигитално рекламирање предизвикани од економските проблеми и други фактори.

Матичната компанија на популарната апликација за споделување фотографии на социјалните медиуми „Snapchat“ објави приход од 1,11 милијарди долари за периодот април-јуни, малку под очекувањата на аналитичарите анкетирани од „FactSet“. Растот на продажбата од 13% на годишно ниво во вториот квартал беше уште послаб отколку што компанијата објави на почетокот на пандемијата, кога забави на 17%, а „Snap“ рече дека приходите во тековниот период досега биле приближно исти како претходната година, пишува „The Wall Street Journal“.

Во изјавата, извршниот директор на „Snap“, Еван Шпигел, рече дека резултатите од минатиот квартал „не ги одразуваат нивните амбиции“.

Акциите на „Snap“ се затворија за повеќе од 5% во четвртокот, но паднаа за повеќе од 26% во после-пазарната сесија за резултатите.

„Snap“, која објави нето загуба од 422 милиони долари за вториот квартал, исто така, рече дека ќе го намали своето темпо на вработување „значително“, придружувајќи им се на другите технолошки компании кои ги стегаат ремените. Други технолошки компании, вклучително и „Microsoft Corp.“ презедоа слични чекори. Финансискиот директор на „Snap“, Дерек Андерсен, на повикот со аналитичарите рече дека бројот на вработени ќе остане непроменет и дека компанијата ќе настојува строго да ги контролира другите оперативни трошоци.

„Се чини дека „Snap“ ќе се соочи со посилен притисок од очекуваниот врз цените на рекламите поради намалувањето на трошоците, како и промените во приватноста на „Apple“. Ставот на компанијата дека приходот во третиот квартал ќе биде приближно рамномерен на основа од година во година, сугерира дека веројатно нема да се олеснат спротивставените ветрови во блиска иднина“, рече Мандип Синг, висок аналитичар во технолошката индустрија во „Bloomberg Intelligence“.

Компанијата призна дека се соочува со комбинација на негативни фактори. Макроекономските предизвици ги предизвикуваат компаниите да ги намалат трошоците за реклами, промените во платформите влијаат на способноста да се прикажуваат реклами, а компанијата рече дека гледа „зголемена конкуренција за рекламните долари, кои сега растат побавно“. Со оглед на неизвесноста на пазарот, компанијата соопшти дека нема да обезбеди приходи или прилагодени прогнози за заработка за тековниот квартал.

Резултатите на компанијата со седиште во Санта Моника, Калифорнија се очекува да бидат следени од „Twitter Inc.“, а следната недела и од главните играчи на пазарот за дигитални реклами „Meta“ и „Google“, матичната компанија „Alphabet Inc“.

Вестите од „Snap“ ги испратија акциите на другите дигитални платформи пониски по завршувањето на редовната сесија. „Meta“ тргуваше со пад за повеќе од 4%, „Alphabet“ за повеќе од 2%, додека „Pinterest Inc.“ е амортизирана за повеќе од 6%.

Во мај, „Snap“ рече дека очекува неговите приходи и профит да бидат пониски од прогнозираните само еден месец порано, кога ги објави резултатите од првиот квартал поради континуираните проблеми во рекламниот бизнис. Тоа предупредување за профитот предизвика пад на акциите на компанијата за 43%.

Зголемената инфлација и стравувањата од економски пад влијаеја на целокупната потрошувачка на реклами. Промени во политиката на „Apple Inc.“ законите за приватност во 2021-ва година, кои бараат од апликациите на социјалните медиуми да ги прашуваат корисниците дали сакаат да бидат следени, исто така влијаеше на бизнисите фокусирани на дигитално рекламирање.

Тоа ги поттикна „Snap“ и други слични компании да бараат нови извори на приходи, вклучително и да се свртат кон некои платени, премиум услуги за корисниците. Во септември 2021-ва година, „Twitter“ ја лансираше услугата „Super Follows“, која им овозможува на креаторите на содржини да им наплаќаат на своите следбеници за ексклузивна содржина.

„Spiegel“ во четвртокот објави дека компанијата се развива за да ја заживее продажбата бидејќи бара нови и поразновидни извори на приходи. На пример, кон крајот на јуни, „Snap“ лансираше опција за месечна претплата за „Snapchat“ – „наречена Snapchat +“ – што ќе им овозможи на членовите кои плаќаат ексклузивен пристап до одредени функции и ран пристап до други функции кои на крајот ќе бидат претставени на платформата.

Компанијата, исто така, објави дека „Spiegel“ и главниот директор за технологија Боби Марфи, ко-основачот на „Snap“, склучиле долгорочни договори да останат на своите позиции најмалку до 1-ви јануари „2027“ година.

Одборот на директори на „Snap“ исто така одобри откуп на акции од 500 милиони долари во текот на следната година, соопшти компанијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП