18 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Hyundai“ претстави два уникатни концепти на спортски електрични автомобили (ФОТО/ВИДЕО)

„Hyundai“ претстави два уникатни концепти на спортски електрични автомобили (ФОТО/ВИДЕО)

Денеска е таканаречениот „N day“ за „Hyundai“, во кој јужнокорејскиот производител ги прикажува новитетите на своите високодинамични модели. За жал, компанијата не го откри целосно „Ioniq 6 N“, но барем потврди дека ќе пристигне следната година. Но, покажа два многу интересни концептни спортски автомобили.

„N Vision 74“ и „RN22e“ се два многу различни електрични концептни автомобили, но тие ја следат заедничката цел за истражување на иднината на спортските автомобили со високи перформанси. „N Vision 74“ има ретро стил кој е инспириран од концептот „Pony“ на брендот од 1970-тите. „RN22e“ е редизајнирана варијанта на „Ioniq 6“, но компанијата избегна да го нарече „Ioniq 6 N“.

„Hyundai N Vision 74“ е доста интересен хибрид кој се напојува од водородна горивни ќелии плус батерија. Но, што значи таква комбинација? Корејците објаснуваат дека тоа овозможува кратки застанувања за полнење на водородот или батеријата и поголема автономија. Имајќи систем со горивни ќелии и електрична батерија, се подобрува ефикасноста на ладењето, додека двата различни извори на енергија може да се користат според различни услови на возење.

Комбинацијата од резервоар со водород од 4,2 килограми и батерија од 62,4 киловати, според „Hyundai“, обезбедува опсег од повеќе од 600 километри со едно полнење. „N Vision 74“ користи два електромотори кои ги движат задните тркала, кои постигнуваат максимална моќност од 680 коњски сили и вртежен момент од 900 Nm. Максималната брзина е 250 km/h, а податоците за забрзувањето засега не се споделуваат.

„Hyundai“ беше срамежлив кога станува збор за можностите на „Ioniq 6 N“, но тие велат дека „RN22e“ е „поглед на претстојниот сериски електричен N“. Стандардниот модел неодамна беше откриен, но неговата форма секако е одлична основа за нешто поспортско.

Во концептуална форма, моќноста одговара на истите 585 ks (430 kW) како кај „Kia EV6 GT“, а вртежниот момент е 740 Nm. Акцентот овде не беше толку многу на извлекување повеќе моќ, туку на нејзино користење на начин што ќе создаде „чудовиште што јаде од вртење“. Опремен со AWD, „RN22e“ обезбедува оптимизирана распределба на вртежниот момент според различните режими на возење, овозможувајќи им на возачите да ја изберат јачината на вртежниот момент на предните и задните тркала.

За да ги подобри способностите на тркачката патека на „RN22e“, „N“ се фокусираше на ладењето и сопирањето за да ја подобри издржливоста. Присуството на клешти на сопирачките со четири клипови и хибриден диск од 400 mm му овозможува на „RN22e“ да ја поддржи тежината на својата погонска група. „Hyundai N“ ќе го користи „RN22e“ за да истражи како да обезбеди динамично возење со регенеративно сопирање што го контролира нападот на скршнувањето и свиоците, како и да направи подобрувања во архитектурата „E-GMP“ за своите високодинамични модели.

Со прилагодување на дизајнот на „Ioniq 6“, „RN22e“ ги користи аеродинамичните карактеристики на новиот модел. За да ги максимизира перформансите, „Hyundai N“ додава детали инспирирани од мотоспортот, како што се помалото растојание од подлогата, изменетите браници и прагови и оптимизација на различни аеродинамички компоненти. Максималната брзина на автомобилот е над 250 km/h, а батеријата со капацитет од 77,4 kWh ветува полнење од 18 минути до 80%, благодарение на архитектурата од 800 волти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП