27 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Danone“ го намалува својот асортиман за да ги намали трошоците

„Danone“ го намалува својот асортиман за да ги намали трошоците

Францускиот прехранбен гигант „Danone“ го намалува својот асортиман на производи што им ги продава на трговците на мало за да ги намали трошоците, изјави извршниот директор на компанијата. Тоа значи дека љубителите на млечни производи во иднина нема да можат да го најдат точниот вкус или големина на кои се навикнати.

Супермаркетите и производителите на пакувана храна се борат со зголемените трошоци. Производите од сурова нафта до хартиена амбалажа стануваат поскапи поради долгорочните проблеми со снабдувањето поради пандемијата и руската инвазија на Украина.

Забрзувањето на инфлацијата значи и дека потрошувачите го стегаат ременот. Во петокот, британскиот ланец на супермаркети „Tesco“ предупреди дека Британците купуваат помалку, се префрлаат на поевтини производи од локални брендови и поретко пазаруваат, обидувајќи се да се справат со кризата со трошоците за живот.

На почетокот на оваа година, некои продавници за храна беа принудени да ги отстранат производите од своите полици бидејќи повеќе не можеа да си дозволат да ги продаваат.

Овие фактори го поттикнуваат еден од најголемите светски производители на храна повторно да размисли како ги нуди најпродаваните производи, почнувајќи од млекото „Activia“ до водата „Erian“.

„Инфлацијата е динамична, особено во Европа, така што треба да се навикнеме“, вели Исла Зиз, менаџер за глобална продажба во „Danone“.

Компанијата го намалува својот асортиман, што значи дека некои супермаркети ќе имаат помалку варијации на производите на „Danone“ кога станува збор за вкусови и големини, рече таа.

„Ова ќе и помогне на компанијата да ги намали трошоците по тип на производ“, објаснува таа, додавајќи дека „Danone“ го прегледува „целото портфолио“ за да види кој производ сака да го запре.

Потрошувачките компании како „Danone“ произведуваат многу верзии на ист производ – од мали и големи кофи со исто млеко до различни вкусови и поевтино пакување.

Ова не значи повлекување на цела линија на производи од пазарот, но поедноставувањето на опсегот ќе значи жртвување на дел од него за да им биде поевтино на трговците на мало да складираат и да управуваат со сè помалку сложени залихи.

Супермаркетите, на пример, ќе треба да трошат помалку пари за складирање, следење и транспорт на производите.

Зиз не прецизира кои производи може да бидат засегнати во оваа акција.

„Не станува збор за намалување на некои производи ширум светот“, рече таа.

Марија Кастровиехо, висок аналитичар во „Rabobank Research“, вели дека мерките имаат смисла за компаниите кои се обидуваат да бидат поефикасни. Многу компании направија нешто слично на почетокот на пандемијата со Ковид-19.

„Ако треба да произведувате многу мали серии на различни производи, имате повеќе паузи, мора да најдете повеќе состојки“, додаде таа.

„Danone“ сака да „остане конкурентен“, па затоа не ги намалува своите промоции, туку наместо тоа, продавајќи помалку производи ќе му помогне да заштеди на логистичките трошоци.

Зиз вели дека „Danone“ инвестира во софтвер кој и помага да ги цени производите попрецизно – така што потрошувачите би ги прифатиле.

Овие потези се случуваат додека производителите на храна продолжуваат со долгите преговори за цените, кои започнаа минатата година со супермаркетите, кои се покажаа особено тешки во Европа поради рекордно високите трошоци за испорака.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП