25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Unilever“ менува дел од состојките во производите поради недостиг од суровини

„Unilever“ менува дел од состојките во производите поради недостиг од суровини

Како што продолжува недостигот на суровини – од сурово масло до сончогледово масло – британската компанија „Unilever“ ги промени состојките на некои од своите производи како што се дезодоранси и пакувана храна за да ги намали трошоците и да ги олесни ограничувањата за снабдување.

Способноста да се заменат состојките и материјалите, нешто што е обично тешко за производителите на стоки за широка потрошувачка, стана уште повредно бидејќи руската инвазија на Украина доведе до врвни цени на стоките.

Во април, шефот на „Unilever“ Алан Јоп изјави дека компанијата почнала да менува некои од своите рецепти за да користи масло од репка наместо сончогледово масло, што е тешко да се најде по инвазијата. Украина обично произведува околу половина од светскиот извоз на сончогледово масло.

Според шефот за истражување и развој на „Unilever“, Ричард Слејтер, производителот на сапуни „Dove“ нема да застане тука.

„Постои глобален недостиг на силициум, па го истражувавме нашиот дезодоранс и се уверивме дека ги разгледавме формулите таму за да можеме да користиме помалку состојки кои се под притисок“, рече Слејтер.

„Unilever“, кој произведува дезодоранси „Rexona“, „Dove“, „Axe“ и „Lynx“, се справи со проблемот минатата година, рече тој.

Во својот бизнис со домашни производи и козметика, компанијата исто така се обидува да ја намали зависноста од петрохемикалиите и да ги направи поодржливи.

„Има двојна корист ако можете да направите подобар производ кој е поодржлив, но и да го намалите притисокот врз некои состојки кои се под притисок на цената“, вели Слејтер.

Многу производители се обидуваат да се дистанцираат од палминото масло, кое е обвинето за уништување на шумите и злоупотреба на работна сила, но се користи во сè, од капсулите за перење „Tide“ на „P&G“ до кремот со какао „Nutella“ на „Ferrero“.

Во четвртокот, „Unilever“ соопшти дека се здружил со „Genomatica“ со седиште во Сан Диего за да создаде и комерцијализира алтернативи за состојките за чистење на палминото масло и фосилните горива.

„Ние не зборуваме за неколку тони, ние зборуваме за значителен комерцијален обем“, рече Слејтер, кој одби да даде детали за тоа колку од новата состојка планира да произведе на краток рок.

„Снабдувањето со алтернативи на палминото масло е исто така „многу важно од гледна точка на одржливост на снабдувањето“ поради цените што зависат од оваа суровина“, вели Слејтер.

„Unilever“ повеќе не се потпира само на рачно тестирање кога станува збор за неговите формули. Наместо тоа, таа работи на дигитални модели за тоа како новите состојки ќе влијаат на производите, додаде Слејтер.

На пример, вели тој, додека ги менува рецептите на неговите шампони, компанијата користи роботи за да проба десетици различно стилизирани потенцијални производи за коса за неколку часа.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП