27 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИСопственикот на „Burger King“ ги надмина очекувањата на пазарот

Сопственикот на „Burger King“ ги надмина очекувањата на пазарот

Сопственикот на „Burger King“ – „Restaurant Brands International“, објави квартални приходи и профит што ги надмина очекувањата на аналитичарите поради силниот раст на продажбата во рестораните на „Burger“, кои се отворени најмалку една година во странство, пренесува „CNBC“.

Приходите од продажбата на продавниците на меѓународниот синџир, кои се отворени најмалку 12 месеци, се зголемија за 20,1% во кварталот, но не се променија на домашниот пазар бидејќи компанијата се обиде да го сврти својот бизнис, заживувајќи ја побарувачката. На глобално ниво, „Burger King“ забележа 10,3% од кварталот.

„Burger King“ е единствениот ланец на брендови на ресторани што има продавници во Русија – преку заедничко вложување во кое компанијата поседува 15%. Претходно, гигантот рече дека има за цел да ги одвои своите средства во компанијата, но денес ја сподели својата одлука да ја прекине целата корпоративна поддршка на овие локации, која има „мерливо, но не и значајно“ влијание врз кварталните резултати.

Рестораните на „Burger King“ во Русија сочинуваат само 0,6% од вкупниот приход на компанијата во минатата година. Овие локации ја надминаа нејзината приспособена заработка пред даноци, такси, камати и амортизација за околу 12 милиони долари во првиот квартал. Од друга страна, ривалот „McDonald’s“ пријави 127 милиони долари такси поврзани со рускиот бизнис за истиот период.

„Restaurant Brands“ објави 270 милиони долари нето добивка за првиот квартал, или 59 центи по акција, под 271 милион долари, или 58 центи по акција, една година порано.

Без некои ставки, компанијата заработи 64 центи по акција, над прогнозата на аналитичарите за 63 центи по акција, според „Refinitiv“.

Нето-продажбата се зголеми за 15,2 отсто на 1,45 милијарди долари, над очекувањата од 1,41 милијарди долари.

Ова е првиот целосен квартал кој ги покрива приходите на „Firehouse Subs“ од неговото стекнување. Синџирот сендвичи забележа пораст од 4,2% во приходите од продажба во своите ресторани, кои се отворени најмалку една година. Во САД, оваа бројка се зголеми за 4,5%.

За синџирот „Tim Hortons“, приходите од продажба се зголемија за 8,4%, со двоцифрен раст во Канада. На синџирот кафулиња му требаше повеќе време од другите брендови на „Restaurant Brands“ за да се фокусира на растот по пандемијата поради ограничувањата на домашниот пазар. Пред една година, нејзините приходи на локациите, кои се отворени најмалку една година, се намалија за 2,3%. „Popeyes Louisiana Kitchen“ повторно е единствениот бренд во портфолиото на „Restaurant Brands“, кој има пад на приходите од продажба од 3 проценти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП