21 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИСилната побарувачка ги подигна резултатите на „Puma“

Силната побарувачка ги подигна резултатите на „Puma“

Германскиот производител на спортски производи „Puma“ објави резултати посилни од очекуваните за првиот квартал, откако силната побарувачка и од трговците и од потрошувачите го неутрализираа влијанието на војната во Украина и проблемите со синџирот на снабдување.

„Гледам дека учеството во спортот повторно се зголеми за време на Ковид-19 и по Ковид-19“, рече извршниот директор Бјорн Гулден на прес-конференција, додавајќи дека „Puma“ исто така ја искористила тенденцијата за носење патики како дел од секојдневното носење.

Компанијата објави дека нејзината добивка пред даноци и камати (EBITА) се зголемила за 27% до 196 милиони евра во првите три месеци од 2022-ра година. За споредба, аналитичарите очекуваа 181,5 милиони евра.

„Puma“ ја зголеми продажбата во сите категории на производи благодарение на враќањето на тимските спортови по завршувањето на ограничувањата против Ковид-19, напорите на компанијата да ја направи кошарката „повторно кул“ меѓу американските тинејџери и популарноста на пандемијата на спортовите на отворено, рече Гулден.

„Очигледно е дека има бум во трчањето“, додаде тој.

„Голфот исто така одлично се опоравува. Знаете, голфот беше еден од ретките спортови што можевте да ги играте за време на Ковид-19“, додаде тој. „И по многу години стагнација на податоци, гледаме големи стапки на раст во последните две години, вклучително и кај младите луѓе“, вели Гулден.

Во исто време, договорите на „Puma“ со данската транспортна компанија „Maersk“ и нејзините континуирани инвестиции во логистика и овозможуваат да испорача доволно производи преку синџирите на снабдување за делумно да ја задоволи високата побарувачка.

„Без геополитичката ситуација, мислам дека очигледно би биле пооптимисти и позитивно би ги ажурирале нашите перспективи“, додаде Гулден.

Наспроти позадината на бранот новозаразени со Ковид-19 во Кина и војната во Украина, „Puma“ ќе мора да се фокусира на среднорочен раст, зголемување на пазарниот удел наместо краткорочна оптимизација за да профитира преку повисоки цени, што ќе се зголеми трошоците и ќе влијаат на бруто маржата.

На крајот на март, конкурентот на „Puma“, „Nike“, објави подобра од очекуваната продажба за својот трет квартал, кој заврши на 28-ми февруари, откако повторно ги отвори своите фабрики во Виетнам по затворањето поради Ковид-19. Ова и овозможи на компанијата да ја искористи зголемената побарувачка.

Германскиот конкурент на „Puma“, „Adidas“ ќе ги објави своите резултати за првиот квартал на 6-ти мај.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП