Германскиот производител на спортски производи „Puma“ објави резултати посилни од очекуваните за првиот квартал, откако силната побарувачка и од трговците и од потрошувачите го неутрализираа влијанието на војната во Украина и проблемите со синџирот на снабдување.
„Гледам дека учеството во спортот повторно се зголеми за време на Ковид-19 и по Ковид-19“, рече извршниот директор Бјорн Гулден на прес-конференција, додавајќи дека „Puma“ исто така ја искористила тенденцијата за носење патики како дел од секојдневното носење.
Компанијата објави дека нејзината добивка пред даноци и камати (EBITА) се зголемила за 27% до 196 милиони евра во првите три месеци од 2022-ра година. За споредба, аналитичарите очекуваа 181,5 милиони евра.
„Puma“ ја зголеми продажбата во сите категории на производи благодарение на враќањето на тимските спортови по завршувањето на ограничувањата против Ковид-19, напорите на компанијата да ја направи кошарката „повторно кул“ меѓу американските тинејџери и популарноста на пандемијата на спортовите на отворено, рече Гулден.
„Очигледно е дека има бум во трчањето“, додаде тој.
„Голфот исто така одлично се опоравува. Знаете, голфот беше еден од ретките спортови што можевте да ги играте за време на Ковид-19“, додаде тој. „И по многу години стагнација на податоци, гледаме големи стапки на раст во последните две години, вклучително и кај младите луѓе“, вели Гулден.
Во исто време, договорите на „Puma“ со данската транспортна компанија „Maersk“ и нејзините континуирани инвестиции во логистика и овозможуваат да испорача доволно производи преку синџирите на снабдување за делумно да ја задоволи високата побарувачка.
„Без геополитичката ситуација, мислам дека очигледно би биле пооптимисти и позитивно би ги ажурирале нашите перспективи“, додаде Гулден.
Наспроти позадината на бранот новозаразени со Ковид-19 во Кина и војната во Украина, „Puma“ ќе мора да се фокусира на среднорочен раст, зголемување на пазарниот удел наместо краткорочна оптимизација за да профитира преку повисоки цени, што ќе се зголеми трошоците и ќе влијаат на бруто маржата.
На крајот на март, конкурентот на „Puma“, „Nike“, објави подобра од очекуваната продажба за својот трет квартал, кој заврши на 28-ми февруари, откако повторно ги отвори своите фабрики во Виетнам по затворањето поради Ковид-19. Ова и овозможи на компанијата да ја искористи зголемената побарувачка.
Германскиот конкурент на „Puma“, „Adidas“ ќе ги објави своите резултати за првиот квартал на 6-ти мај.