3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Pernod Ricard“ може да се пофали со раст на продажбата од 20%

„Pernod Ricard“ може да се пофали со раст на продажбата од 20%

Француската групација за алкохолни пијалаци „Pernod Ricard“ во петокот објави дека силната побарувачка на клучните американски, кинески и европски пазари доведе до скок од 20% во продажбата на органски производи за третиот квартал, надминувајќи ги прогнозите на аналитичарите.

Сепак, „Pernod Ricard“, кој го поседува шампањот „Mumm“, вотката „Absolut“ и коњакот „Martell“, рече дека очекува послаба продажба во четвртиот квартал поради блокадата поради Ковид-19 во Кина, постепеното нормализирање на бизнисот во Соединетите држави и конфликтот во Украина.

И покрај сè попредизвикувачкото опкружување, „Pernod Ricard“ предвидува органски раст од 17% на повторливиот профит за финансиската година што завршува на 30-ти јуни, во согласност со тековниот пазарен консензус за раст од 16,9%.

Одржливата потрошувачка од страна на луѓето кои остануваат дома, повторното отворање на баровите и рестораните и континуираното продолжување на патувањата ќе поттикнат силен годишен раст на продажбата во регионите со одредено зголемување на оперативните маржи, додаде компанијата.

„Pernod“, втората по големина компанија за алкохолни пијалоци во светот по „Diageo“, објави продажба од 2,447 милијарди евра во трите месеци до 31-ви март, што е за 20% повеќе на годишно ниво, надминувајќи ги проценките на аналитичарите за 14,3%.

Ова е одраз на 20 отсто зголемување на продажбата во Европа, и покрај одредено забавување во март, главно поради влијанието на конфликтот во Украина, додава компанијата.

Во САД, продажбата се зголеми за 23% во текот на кварталот, поддржана од стабилната побарувачка за вискито „Jameson“, ликери „Malibu“ и „Kahlua“ и коњакот „Martell“. Зголемувањето на цените на почетокот на февруари и иновациите како „Jameson Orange“, исто така, ја поддржаа продажбата во САД.

Во Кина, продажбата порасна за 8 отсто во третиот квартал, забавувајќи се од 14 отсто во првата половина, при што перформансите за време на Лунарната Нова Година беа погодени од мерките околу Ковид-19.

Фискалната година на „Pernod Ricard“ започнува на 1-ви јули.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП