29 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Procter & Gamble“ ги компензира своите повисоки трошоци со повисоки цени

„Procter & Gamble“ ги компензира своите повисоки трошоци со повисоки цени

„Procter & Gamble“ објави квартална заработка и добивка што ги надмина очекувањата на „Wall Street“, откако растот на цените помогна да се надомести инфлацијата и намалените маржи, објави „CNBC“.

Гигантот за широка потрошувачка објави квартал полн со економски предизвици. Повисоките трошоци за транспорт и суровини ги поткопаа маржите на компанијата, но повисоките цени и заштедите помогнаа да се надомести разговорот од падот на профитот.

Бруто маржата на компанијата се намали за 4 процентни поени во споредба со претходната година, а оперативната маржа се намали за 0,1 процентен поен во кварталот.

„Ако ја погледнеме моменталната состојба на пазарот – нерамнотежата меѓу понудата и побарувачката, геополитичките проблеми, потребата за подобрување на синџирите на снабдување, повисоките трошоци за енергија поради војната меѓу Украина и Русија – сите овие работи ќе продолжат да вршат притисок врз трошењето“, изјави за новинарите главниот финансиски директор Андре Шултен.

Иако ја зголеми својата прогноза за приходите за фискалната 2022-ра година, „P&G“ рече дека очекува нејзината главна заработка по акција за годината да биде во долниот дел од претходниот опсег.

Цената на акциите на компанијата порасна за речиси 1% пред почетокот на трговскиот ден.

„P&G“ објави 3,36 милијарди долари нето заработка, или 1,33 долари по акција, во споредба со 3,27 милијарди долари или 1,26 долари по акција една година порано.

Со исклучок на некои ставки, компанијата заработи 1,33 долари по акција, над просечната прогноза на аналитичарите од 1,29 долари по акција, според „Refinitiv“.

Нето-продажбите се зголемија за 7 отсто на 19,38 милијарди долари, надминувајќи ги очекувањата за 18,73 милијарди долари. Органските приходи се зголемија за 10% за кварталот, иако обемот се зголеми за само 3%.

Најдобро функционира единицата за здравствени производи. Нејзините органски приходи скокнаа за 16 отсто, поддржани од посилната сезона на настинки и грип, како и новите производи за спиење.

Одделите за домашна нега, за бебешки, женски и семејни производи пријавуваат раст на органскиот приход од 10%.

Сегментот, кој ги вклучува жилетите „Gillette“ и „Venus“, забележа пораст од 8% во истиот индикатор.

Одделот за производи за убавина има најмал раст на приходите од органски производи – само 3%. Брендовите како „Pantene“ и „SK-II“ спаѓаат во овој сегмент. Тој е, исто така, единствениот што пријави пад на обемот за кварталот.

Компанијата, исто така, соопшти дека продажбата на производи за коса била под влијание на помалиот обем на трговија поврзан со пандемијата.

За фискалната 2022-ра година, „P&G“ ја зголеми прогнозата за раст на приходите на 4-5%, во споредба со претходно очекуваните 3-4%. На ист начин, компанијата ги подигна очекувањата за раст на органските приходи од 4-5% на 6-7%.

„Procter & Gamble“ ја задржа својата прогноза за својата главна заработка по акција за фискалната 2022-ра година и рече дека очекува растот да биде во долниот дел од прогнозираниот опсег од 3-6% поради инфлацијата и валутни флуктуации.

Компанијата предвидува удари од 2,5 милијарди долари од повисоките трошоци на стоката, 400 милиони долари од повисоките транспортни трошоци и 300 милиони долари од валутните флуктуации. Ова е трет последователен квартал во кој компанијата ги зголемува своите очекувања за годишна инфлација.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП