Акциите на Netflix паднаа за повеќе од 25% во вторникот, откако компанијата пријави загуба од 200.000 претплатници во текот на првиот квартал.
Ова е прв пат стример да пријави загуба на претплатници по повеќе од една деценија.
Netflix ја обвини зголемената конкуренција, споделувањето лозинки, како и инфлацијата и тековната руска инвазија на Украина за стагнантниот раст на претплатниците.
Netflix во вторникот објави загуба од 200.000 претплатници во текот на првиот квартал – прв пад на платените корисници во повеќе од една деценија – и предупреди на продлабочување на проблемите.
Акциите на компанијата паднаа за повеќе од 25% во ппродолжените часови по извештаите. Акциите на ривалите Roku, Spotify и Disney исто така паднаа на пазарот по работно време по бруталното ажурирање на Netflix.
Нетфликс предвидува глобална загуба на платени претплатници од 2 милиони за вториот квартал. Последен пат на Netflix изгуби претплатници во октомври 2011 година.
„Нашиот раст на приходите значително забави“, напиша компанијата во писмото до акционерите во вторникот.