Дигиталната модна платформа „About You“ ги претстави своите прелиминарни податоци за четвртиот квартал и за целата година, кои, сепак, не ги исполнија целосно очекувањата.
Според презентираните податоци, консолидираните приходи за финансиската година завршена на крајот на февруари изнесуваат меѓу 1,73 и 1,755 милијарди евра, што е зголемување од 48,3 до 50,5% на годишна основа.
Во четвртиот квартал растот беше нешто помал – меѓу 30 и 38% на годишна основа. Приходите за четвртиот квартал беа меѓу 400 и 425 милиони евра, според компанијата, која се тргува на „SDax“ од септември. Неодамна, „ограничувањата поврзани со Ковид-19 и тешкотиите во снабдувањето“ ги погодија бизнисите, призна трговецот на мало.
Како и многу други компании, „About You“ моментално се воздржува од давање прогноза и се очекува тоа да го стори на 24-ти мај, кога ќе ги претстави конечните податоци. Иако продажбата значително се зголемува, модната платформа продолжува да трпи загуби. Загубата во изминатата деловна година изнесуваше околу 60-70 милиони евра и со тоа е уште поголема од претходната година. Прилагодената маржа на „Ebitda“ се очекува да биде минус четири до минус 3,4%.
За прв пат, „About You“ успеа да оствари поголема продажба во остатокот од Европа отколку во Германија, Австрија и Швајцарија. Коизвршниот директор и ко-основач Тарек Милер изрази задоволство од прелиминарните резултати.
По првичната јавна понуда во јуни, компанијата ги постигна сите свои цели. И расте во сите области, вклучително и сегментот на деловни клиенти, рече тој.
„Прелиминарните резултати објавени денеска покажуваат колку е стабилен бизнис моделот на „About You“, дури и во нестабилна пазарна средина“, рече тој во изјавата.
Мулер е оптимист и за постигнување на долгорочни цели: „Прво, ова е маргината на профитабилност во финансиската 2023/2024 година на ниво на групација и во финансиската 2025/2026 година – приходи на групата од 5 милијарди евра“.