26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПродажбата на „Primark“ расте, но останува далеку од пред пандемијата

Продажбата на „Primark“ расте, но останува далеку од пред пандемијата

Продажбата на буџетскиот бренд за облека „Primark“ се зголеми во првата половина од фискалната година, но сѐ уште е под нивото пред пандемијата, откако опцијата омикрон спречи некои потрошувачи да ги напуштат своите домови, изјави сопственикот на брендот „Associated British Foods“.

Продажбата на „Primark“ се очекува да се зголеми за повеќе од 60% во шесте месеци до 5-ти март на годишно ниво, соопшти „AB Foods“, која исто така поседува бизниси со храна, земјоделство и шеќер. Се предвидува дека оперативната маржа на синџирот ќе закрепне до 11%, пишува „Bloomberg“.

„Primark“ претрпе повеќе удари од некои од неговите конкуренти од европските блокади и ограничувања поради Ковид-19, бидејќи ланецот нема онлајн бизнис на кој може да се потпре во моментов. Минатиот месец „Primark“ рече дека планира да укине 400 работни места за да ги намали трошоците.

Акциите на компанијата паднаа за 2,4% во почетокот на тргувањето.

Продажбата на „Primark“ се очекува да биде за 11% пониска од нивото пред Ковид-19 пред 2 години на споредлива основа. Компанијата повтори дека очекува значителен раст на добивката оваа година на ниво на групација.

„AB Foods“ соопшти дека нејзините пошироки бизниси се соочуваат со прекини во синџирот на снабдување, а компанијата ги зголеми цените во некои од нејзините поделби, како што се намирниците, за да ги надомести повисоките трошоци за енергија и суровини.

Компанијата најави дека очекува помали маржи во првата половина од годината за нејзините поделби во секторите состојки, земјоделство и храна. „AB Foods“ ги продаде своите деби јавни обврзници претходно овој месец, обезбедувајќи си 12 години финансирање пред каматните стапки да се зголемат повеќе од очекуваното.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП