25 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Nissan“ го претстави хибридниот „Juke“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Nissan“ го претстави хибридниот „Juke“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Nissan“ ја претстави новата хибридна верзија на популарниот компактен кросовер „Juke“. Наелектризираната машина ветува до 20% намалување на потрошувачката и емисиите (во комбиниран циклус), а истовремено нуди подобрени динамички перформанси, благодарение на помошта на електричниот мотор.

Хибридниот погонски систем „Juke“ е дело на алијансата „Renault-Nissan-Mitsubishi“. Се состои од 1,6-литарски бензински мотор со 94 ks и вртежен момент од 148 Nm, во комбинација со електромотор со 49 ks и 205 Nm. Стартерот/алтернаторот од 15 kW, инверторот, батеријата со водено ладење од 1,2 киловат-час и менувачот ги испорачува „Renault“.

„Nissan“ во соопштението за печатот објаснува дека за да се намали триењето, овој менувач користи таканаречени „dog clutch“, наместо конвенционалните синхронизирачки прстени за префрлување помеѓу 4 брзини „ICE“ (кај моторите со внатрешно согорување) и 2 брзини за „EV“ режими. Покрај тоа, за дополнително намалување на триењето, менувачот не користи спојка.

Секое стартување на автомобилот е во електричен режим, а двата електромотори работат во комбинација за да ги синхронизираат брзините, што ветува помазно и поодговорно забрзување. Возачот има три однапред дефинирани режими на возење – „Eco“, „Normal“ и „Sport“, кои различно влијаат на воланот, педалата за гас, регенеративното сопирање итн.

Како и електричниот „Leaf“, „Nissan Juke Hybrid“ има технологија „e-Pedal“. Ова му овозможува на возачот да го контролира забрзувањето и забавувањето само со педалата за гас. Така, при подигање на стапалото од педалата, машината се намалува на брзина од 5 km/h, а сопирачката се активира само за конечно да се запре автомобилот.

Јапонскиот производител исто така направи некои модификации на телото на кросоверот за да ја оптимизира аеродинамичната ефикасност. На пример, предната решетка е со помала отворена површина, со можност за нејзино целосно затворање, а под предниот браник има измени кои овозможуваат подобро поминување на протокот на воздух.

Други оптимизации вклучуваат нов дизајн на заден спојлер, модифицирани спојлери на предните тркала и специјален аеродинамички обликуван капак на задната оска. Достапни се нови 17-инчни тркала (достапни и за конвенционалниот модел), како и 19-инчни аеродинамични тркала како што е електричниот кросовер „Nissan Ariya“. Батеријата „изеде“ 68 литри волумен на багажот, што е веќе 354 литри.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП