3 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗОва е првиот мотоцикл на „Brabus“ (ФОТО/ВИДЕО)

Ова е првиот мотоцикл на „Brabus“ (ФОТО/ВИДЕО)

Студиото „Brabus“ го претстави својот прв мотоцикл, кој се базира на друмскиот мотор „KTM 1290 Super Duke R EVO“ и се вика „Brabus 1300 R“. Планирано е да се произведат вкупно 154 единици од овие улични борци, а интересна однадвор е бојата. Едната половина од мотоциклот е обоена во „Magma Red“, а другата во „Singnature Black“.

Мотоциклот добива и специјален пригушувач со две издувни цевки, деловите од каросеријата се направени од карбонски влакна, а амортизерите се прилагодливи „Quickshifter“. Има и функција за менување брзини без притискање на спојката и без ослободување на гасот.

Патем, технички „Brabus 1300 R“ е истиот „KTM 1290 Super Duke R EVO“, кој поради тркалезното LED светло и новите облеки стана слично на „Honda CB1000R“. Моторот е стандарден „V-Twin“ од 1.301 кубика со 180 коњски сили и 140 Nm вртежен момент, во комбинација со менувач „Pankl“. Забрзувањето до 60 милји на час (97 километри на час) трае 3,2 секунди, а максималната брзина е 270 километри на час.

Од оригиналниот „1300 R“, иновацијата суштински се разликува само во новите делови опишани погоре и во аеродинамичниот комплет за каросерија. Страничните воздушни канали, прекинувачот, облогата на алтернаторот и дополнителната обвивка на резервоарот за гориво се направени од карбонски влакна, додека прилагодливите влошки во 12 позиции, рачките на спојката и сопирачките се направени од специјален алуминиум.

Како и обичниот „KTM 1290 Super Duke R EVO“, „Brabus 1300 R“ е опремен со адаптивна суспензија „WP APEX“, која ви овозможува да ја прилагодите цврстината на амортизерите (пет претходно поставени профили плус автоматско). Мотоциклот има и амортизер на рачката „WP APEX PRO 7117“ и систем за избор на контролен режим со претходно поставени поставки – дожд, улица, спорт, патека и перформанси.

Списокот на електронски асистенти вклучува контрола на тракцијата, систем за контрола на лизгање што ја намалува веројатноста за блокирање на задното тркало при префрлување во помала брзина или при нагло забрзување, „Quickshifter“ и „Bosch 9.1MP 2.0 ABS“ модул со можност за деактивирање на системот за сопирање против блокирање на задното тркало. Тркалата се 17-инчни „Brabus Monoblock Z“ со гуми „Bridgestone Battlax S22“. Сопирањето го обезбедуваат механизмите на Brembo со четириклипни алуминиумски „Stylema“ клешти напред и лебдечки клешти со два клипа назад. Удобноста е надополнета со загревање на седиштето.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП