3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЧасовниците на „Hublot“ стануваат уште поскапи

Часовниците на „Hublot“ стануваат уште поскапи

Часовникот „Big Bang“ на „Hublot“, кој го носат Јусеин Болт и Џеј Зи, наскоро ќе се продава по уште повисока цена, пишува „Bloomberg“.

Швајцарскиот производител на часовници ги зголемува цените на сите свои модели, потврди извршниот директор на „Hublot“, Рикардо Гвадалупе. Зголемувањето на цените на стоките за злато и дијаманти ќе ги зголеми цените за 3% до 4% во април или мај, рече тој. Производите на „Hublot“ се продаваат во просек за околу 20.000 франци (21.500 долари).

„Речиси сите наши добавувачи ги зголемуваат цените“, рече Гвадалупе, истакнувајќи дека цените на челикот и титаниумот исто така растат. Добавувачите на дијаманти ги зголемуваат цените за 10% до 15%, вели директорот.

Потегот на „Hublot“ покажува како дури и луксузната индустрија се соочува со инфлација во услови на зголемување на цените на суровините и проблеми со синџирите на снабдување предизвикани од пандемијата. Во исто време, клиентите со длабоки џебови, кои ги ограничија своите трошоци за време на блокадите, сега купуваат многу луксузни стоки, вклучително и швајцарски часовници, што ја зголемува побарувачката.

„Главниот проблем се синџирите на производство и снабдување“, рече Гвадалупе, додавајќи дека се очекува речиси сите конкуренти на „Hublot“ меѓу швајцарските производители на часовници да ги зголемат цените.

„Мораме да го направиме тоа во секој случај, и бидејќи сите го прават тоа, тоа е прифатливо“, додаде тој.

Во интервју за телевизијата „Bloomberg Television“ минатиот месец, извршниот директор на „Dior“, Пјетро Бекари, рече дека модниот бренд ќе мора да ги зголеми цените за да одговори на зголемените трошоци за производство, по примерот на конкурентите.

„Вистина е дека производите што ги сакате имаат одредена цена“, рече Бернард Арно, кој го води „LVMH“, сопственикот на „Hublot“, за време на презентацијата на годишните резултати на компанијата.

Почит кон потрошувачите

Францускиот милијардер рече дека компанијата ќе биде „разумна“ и ќе покаже „почит“ кон клиентите при зголемувањето на цените. Но, тој призна дека некои од производите на групацијата имаат посебна привлечност, наведувајќи го моделот на часовници „Nautilus“, лансиран од „Tiffany“ со „Patek Philippe“ во 170 единици. Неговата малопродажна цена од 52.635 долари беше значително надмината кога еден од нив беше продаден на добротворна аукција за повеќе од 6,5 милиони долари во минатиот месец.

Извршниот директор на „Hublot“ рече дека зголемувањето на побарувачката ја направи 2021-ва година рекордна за продажба. Тој очекува зголемување на производството во 2022-ра година.

„Денес имаме повеќе проблеми со производството отколку со продажбата“, рече тој.

Достапноста на часовниците „Hublot“ е намалена за 30% до 40% во 2021-ва година во продавниците, рече извршниот директор.

„Последните три месеци беа неверојатни во однос на продажбата“, додаде тој.

Извозот на швајцарски часовници се искачи на рекордно ниво во 2021-ва година поради силната продажба во САД и зголемената побарувачка за часовници од над 5.000 франци. Најевтините часовници на „Hublot“ чинат околу 6.000 франци.

„Hublot“, кој има пазарна врска со тениската ѕвезда Новак Ѓоковиќ, рече дека немало промени во нив откако бил принуден да ја напушти Австралија и не можел да учествува на Австралија опен бидејќи не бил вакциниран.

„Засега го поддржуваме нашиот амбасадор“, рече Гвадалупе.

Компанијата е во контакт со српскиот спортист по неговото враќање од Австралија и очекува тој да даде изјава за неговата идна натпреварувачка кариера.

„Ако не може повеќе да игра, тоа би можело да биде проблем, но останува да видиме“, рече Гвадалупе.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП