7 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Delivery Hero“ станува мнозински акционер во „Glovo“

„Delivery Hero“ станува мнозински акционер во „Glovo“

Германската прехранбена компанија „Delivery Hero“ купи дополнителни 39,4 отсто од акциите на „Glovo“. „Delivery Hero“ го плаќа својот удел со акции и на тој начин станува мнозински акционер во неговиот шпански конкурент „Glovo“.

„Delivery Hero“ е акционер веќе неколку години и моментално поседува 44%. Вкупната проценка на шпанската компанија за достава до дома е 2,3 милијарди евра.

„„Delivery Hero“ и „Glovo“ се надополнуваат со нивното длабоко искуство во снабдувањето и географскиот опсег. Двете компании ги обединува нивната заедничка страст за снабдување со повеќе категории и брза трговија, како и нивната визија за индустријата. „Delivery Hero“ и „Glovo“ се основачки членови на „European Purpose Project“ и го водат европскиот дискурс за иднината на работата на платформата – се вели во соопштението за печатот.

Завршувањето на трансакцијата е предмет на одредени вообичаени услови и регулаторни одобренија, вклучително и овластување за контрола на спојувањата во неколку земји, и се очекува да се случи во вториот квартал на 2022-ра година. По завршувањето на трансакцијата, „Glovo“ ќе продолжи да работи со постојните бренд и платформа и под водство на нејзиниот сегашен менаџерски тим, предводен од неговите двајца основачи, кои ќе останат инвеститори во „Glovo“. Заедно со „Delivery Hero“, тие ќе користат споделени технологии за дополнително да ја подобрат ефикасноста и да го забрзаат развојот на производот.

„J.P. Morgan“ дејствуваше како финансиски советник на „Delivery Hero“, „Cuatrecasas“ беше правен советник на германскиот купувач, додека „Morgan Stanley“ дејствуваше како финансиски советник и „Latham & Watkins“ како правен советник на продавачите на акционери. „Uría Menéndez“ беше адвокатска канцеларија на „Glovo“.

Се очекува консолидација на пазарот за снабдување со храна бидејќи пандемскиот бум почнува да стивнува и компаниите се обидуваат да го прилагодат своето работење.

Во исто време, Европската комисија (ЕК) објави нацрт-правила на почетокот на декември со кои на вработените им се дава право на онлајн платформите, како што е „Delivery Hero“, да добиваат различни бенефиции.

„Delivery Hero“ работи во 50 земји низ светот. Во јуни, компанијата почна да го дистрибуира својот бренд „Foodpanda“ во Берлин, а потоа и во други градови.

Групацијата, исто така, соопшти дека ќе го напушти пазарот во Јапонија, на кој влезе во септември 2020-та година, во првиот квартал на 2022-ра година, за да се фокусира на растот на другите пазари, особено во областа на брзата трговија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП