Компанијата за спортски производи „Nike“ ги надмина проценките за приходите и профитот за кварталот, поддржани од силната побарувачка за нејзините спортски чевли и облека во Северна Америка, објави „Reuters“.
Акциите на компанијата пораснаа за 3,7% за време на продолженото тргување во понеделникот.
Продажбата за вториот фискален квартал во Северна Америка, најголемиот пазар на „Nike“, скокна за 12 отсто на годишно ниво, бидејќи економското закрепнување и вакцините им дадоа на луѓето доверба да се вратат во продавниците и да купуваат чевли за трчање и планинарење.
„Компанијата „Nike“ прави добро што акумулира што е можно повеќе залихи. На долг рок, не гледам моментум да се напушти компанијата, бидејќи производите се многу посакувани од потрошувачите“, рече Џесика Рамирез, аналитичар на мало во „Jane Hali & Associates“.
Производителот на спортски производи рече дека бизнисот директно до потрошувачите забележал рекордна продажба на „Црниот петок“ во Северна Америка и покрај ограничувањата за снабдување пред празничната сезона поради повеќемесечните затворања на погоните во Виетнам, каде што се произведуваат половина од патиките на „Nike“.
Сепак, овие проблеми со снабдувањето и новите блокади поради Ковид-19 доведоа до пад од 20% на приходите на „Nike“ во Кина во вториот квартал на годишна основа.
„Nike“ соопшти дека неделното производство на спортски чевли и облека било околу 80% од волуменот пред затворањето на сега целосно оперативните фабрики во Виетнам.
Затворањата го принудија „Nike“ да го прекине производството на речиси 130 милиони единици, рече главниот финансиски директор Мет Френд.
Приходите како целина се зголемија за 1% на годишно ниво на 11,36 милијарди долари во вториот квартал, надминувајќи ги проценките од 11,25 милијарди долари, според „Refinitiv“. Компанијата очекува раст меѓу 1 и 3% од приходите за третиот квартал во споредба со проценките од 2,5%.
Заработката на „Nike“ од 83 центи по акција ги надмина прогнозите од 63 центи по акција.