2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Nike“ влегува во метаверзумот со „Nikeland“

„Nike“ влегува во метаверзумот со „Nikeland“

Компанијата за спортски производи „Nike“ откри дека создала виртуелен свет моделиран како нејзино седиште на платформата за игри „Roblox“. На овој начин, компанијата стана една од првите големи брендови што ќе влезе во метаверзумот.

Дигиталниот простор, наречен „Nikeland“, им овозможува на играчите да ги облекуваат своите аватари со специјални производи на „Nike“ и е бесплатен за сите во „Roblox“.

Посетителите во моментов можат да играат „Tag“, „Floor is Lava“ и „Dodgeball“ на платформата, што исто така им овозможува на креаторите на содржини да дизајнираат свои мини-игри.

Метаверзум, популарниот збор во технолошката индустрија откако „Facebook“ беше преименуван во „Meta“, е заеднички виртуелен свет каде што луѓето можат да комуницираат со другите преку нивните аватари, да уживаат во концерти и дигитално купување, на пример.

Глобалниот пазар за метаверзумот се очекува да достигне 6,16 милијарди долари во 2021-ва година и 41,62 милијарди долари до 2026-та година, според компанијата за истражување на пазарот „Strategy Analytics“.

„„Nike“ го создаде овој свет на ист начин како и неговото глобално седиште и во извонредниот 3D простор на „Roblox“, надградувајќи ја својата цел да ги направи спортот и игрите начин на живот“, рече производителот на спортски производи.

Во „Nikeland“, посетителите можат да ги користат акцелерометрите на нивните мобилни уреди за да ги префрлат офлајн движењата на онлајн игра, а тоа ќе овозможи вистинско движење во дигиталниот простор.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП