19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИШто ја зголеми прогнозата на „Under Armour“?

Што ја зголеми прогнозата на „Under Armour“?

Производителот на спортска облека „Under Armour“ ја зголеми својата годишна прогноза за приходи и профит бидејќи луѓето бараат поудобна и спортска облека, бидејќи нивниот социјален живот сè уште не е целосно закрепнат од пандемијата и канцелариите сè уште не се отворени.

Цената на акциите на компанијата се зголеми за 10,5% откако „Under Armour“ соопшти дека очекува нејзиниот приход за 2021-ва година во Северна Америка (нејзиниот главен пазар) да порасне за 27-29%.

Производителите на спортски производи, вклучително и „Nike“ и „Adidas“, имаат корист од купувањата на луѓе кои избегнуваат поелегантни облеки, потпирајќи се на секојдневна облека што ги задоволува нивните потреби за спортување и домашна облека.

Аналитичарите веруваат дека бумот на спортска облека може да продолжи барем до крајот на следната година, иако училиштата и канцелариите постепено се отвораат.

Зголемувањето на прогнозата на „Under Armour“ доаѓа во време кога повеќемесечното затворање на фабриките во Виетнам, каде што компанијата добива една третина од сите нејзини производи, предизвикува сомнеж за достапноста на производите пред клучната празнична сезона и потоа.

„Under Armour“ очекува неговата приспособена заработка по акција за 2021-ва година да достигне 74 центи во споредба со претходната прогноза од 50 до 52 центи по акција. Просечната прогноза на аналитичарите е 55 центи по акција, според „Refinitiv“.

Компанијата очекува нејзините годишни приходи да се зголемат за 25 проценти во споредба со претходната прогноза од 21-22% и во споредба со очекуваните 22,7% од аналитичарите.

Во третиот квартал, кој заврши на 30-ти септември, нето приходот се зголеми за 8 отсто на 1,55 милијарди долари, над прогнозата од 1,48 милијарди долари.

На приспособена основа, компанијата заработи 31 центи по акција, надминувајќи ги очекуваните 15 центи по акција.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП